Det skal jeg også gjøre når jeg lager lister. Wenche, du har fått hjerte fra meg i alle butikkene dine, en hadde jeg fra før :)
Det skal jeg også gjøre når jeg lager lister. Wenche, du har fått hjerte fra meg i alle butikkene dine, en hadde jeg fra før :)
Jeg prøver også å ta med favorittbutikkene mine ,når jeg lager lister.Og håper vi som har svart i denne tråden ,kan klare å få til noen flotte lister .Det er jo så mye fint å velge blant i alle butikkene som er med i denne tråden.Siden jeg er litt opptatt med å gjøre klart til messe i helgen ,får jeg nok ikke laget flere lister denne uken.Så jeg håper på å lage en liste hvor dere alle er med til uken.
Den er eg med på:-)tusen takk til alle som har gitt meg et hjerte:-)
Da kommer det to hjerter til fra meg og takk til dere som har gitt meg hjerte :) Skal prøve å ta alle med på neste lista. Og lykke til med messen, Wenche :-)
Ny måte å hjelpe hverandre på! "Din brukerkonto" -> "Dine kjøp" - > "Anbefal"!! Her kan vi anbefale selgere som vi har handlet hos :-)
Nå har jeg også gitt hjerte til Wenches strikkebod, Wenche S, Inger, Bente, Trollongane, Karianne G og Mirjam Hodnefjell. Håper dere vil gjøre det samme mot meg:-)
Jeg er også med! :) Skal inn og gi dere hjerter nå!
Så mye fint dere har! Hadde flere som favorittbutikker fra før da:)
Da har jeg vært inne og likt butikken din Ingrid med både Lilleboden og strikkeboden.
Da har jeg "hjertet" alle som ikke hadde hjerte hos meg fra før:) Strålende butikker alle sammen!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.