Jepp, ser det nå, glad det ordnet seg, hjertene vises iallfall i butikkene :)
Jepp, ser det nå, glad det ordnet seg, hjertene vises iallfall i butikkene :)
:-)
:-)
Nei det er riktig det jeg har nesten 100 favorittbutikker og alle dere er med, men som Rita skriver, det vises kunn en liten del av butikkenen om man går inn på en annen manns butikk for å se favorittbutikkene, jeg blev også skuffet når jeg hadde delt ut hjerter i haugevis, og fått noen få tilbake, men butikkene hadde likt meg fra før, men det kunne ikke jeg se, kunn noen favoritt butikker synes.
Tusen takk til alle som har gitt meg hjerter, alle har fått tilbake fra meg, de av dere som jeg ikke hadde fra før som favoritter.
:)
Nå har jeg også delt ut hjerter til alle i tråden her :)
Du har jo fått hjerte av meg for lenge siden Karianne :)
Du fikk av meg for lenge siden også Aud :)
Da har jeg ajourført med hjerter til de jeg ikke hadde fra før. :)
Ble ikke så mange hjerter å dele ut nå,siden de fleste av dere hadde fått to av meg før. Om dere lurer så deler jeg ut to hjerter til dere alle sammen et fra Wenches strikkebod og et fra Lilleboden,syntes det er greit å ha dere i begge favorittlistene mine.Blir enklere når jeg skal lage lister blant favorittene mine.
Da har alle her fått et hjerte,og eg skal prøve så godt eg kan ta dere med i mine lister så sant det passer inn i listene mine:-) håper dere og vil gjer det samme om dere lager lister:-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.