liker din jeg :)
liker din jeg :)
Har gitt likes til de jeg ikke har gitt likes, tidligere:-)
Er med eg og:-)liker di butikkene eg ikke allerede har likt:-)
Da har eg gitt dere alle et hjerte fra meg og uten om di eg allerede hadde fra før:-) flotte butikker dere har:-)
Da har jeg tatt en ny runde i kveld og delt ut hjerter til dere som har kommet til siden sist.
Det er mulig jeg har misforstått, men når man annonserer på forumet at man har delt ut hjerter til butikker her, for at "vi skal hjelpe hverandre", så blir jeg litt skuffet når det ikke stemmer... Har tittet på alle her i denne tråden, jeg, og likt, men nå tror jeg ikke jeg liker lenger..
Min hensikt at eg liker butikken deres er vertfall for min del og kunne hjelpe hverandre,da tenker eg på ta dere med i mine produktlister og slikt,og håper dere vil gjer det samme:-)
Fint
Det er godt mulig at ikke alle favorittbutikkene er synlig når man går inn på en butikk, da, i så fall beklager jeg mitt lille innlegg litt tidligere.. Kan være den tekniske biten som lurer meg.
Ja butikkene vises ikke berre 6 stk så om du har flere en det vil ikke me andre se det berre du.så du ser sikkert ikke at eg har deg som farvoritt heller,fordi eg har lagt deg til no senere:-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.