Jeg føler meg egentlig behandlet som en femteklassing på skoletur som har vært slem etter å ha lest det innlegget, ekkel magefølelse. Jeg liker å gi konstruktiv kritikk, og ønske om forbedringer, og håper det leses som nettopp dytting for å gjøre ting bedre, ikke personangrep.
Markedsføring må skje på ALLE plan, for alle treffer selvsagt ikke. Jeg kjøper bare ukeblader når hun over er i Hjemmet.. og kjøper aldri lage selvhobby og håndarbeidsbøker. De som kjøper dem lager jo selv, så de tror jeg egentlig ikke er hovedmarkedet for mange av Eplaselgerne .. Annonseringen på nettsiden og til folk utenfor har god uttelling.
De av oss som har vært på Epla siden dag en - har i åresvis spurt etter en del tekniske forbedringer. Og når vi har spurt lenge nok, kommer det alltid en eller annen beskjed om at NÅÅÅ kommer det mye nytt. Nå er søket bedre!!! Å lykke, kanskje det snart tar litt mindre tid å legge ut en vare uten å bla og rulle og orge i butikken snart nå?
Nei. Dessverre. (Det nye er sjelden de tekniske tingene vi ber om, det er ofte en bok, et blad osv.. )
Som butikkdriver her inne bruker vi massevis av tid på butikkene våre, og en del av tingene vi har tigget etter som endring av all porto, priser, osv, burde for en dreven IT-tekniker være en smal sak.
Andre steder har det jo, i ymse utgaver. Hvis ikke det går an, er platformen for dårlig og bør forbedres.
Håper dere tar oss alvorlig. Vi tar butikken vår og Epla veldig alvorlig og vil at hele konseptet, som er OSS - Epla finnes ikke uten oss... skal skinne, være godt, lettdrevet, og spennende for kundene å bla og lete i - og så FINNE det de vil ha.
Så vær glade for tilbakemeldinger. At de blir det som kalles "sutring" ( :-( ) er et uttrykk for frustrasjon. Alle vet at dere jobber med Epla, for det gjør vi og....