Hei Anna, og takk for innspillene dine!
Den informasjonen du etterlyser skal ikke være så vanskelig å få ut, så jeg tenker at vi må prøve å få til et blogginnlegg eller et nyhetsbrev hver måned med i alle fall de viktigste tallene og de viktigste aktivitetene vi har gjennomført eller har planer om å gjennomføre.
De gangene vi har vært på TV har ting blitt bestemt i siste liten og ofte er det usikkert om besøket må utgå grunnet uforutsette ting. Derfor har vi alltid ventet med å informere om dette til siste liten. Hvor nettannonsene kommer og hvor ofte de vises har vi dessverre ikke kontroll på i og med at det styres av andre enn oss og det endrer seg fra time til time.
Du har rett i at vi har prioritert å markedsføre Epla mot potensielle kunder, for det er det som gir dere profilering utad og ikke minst generer salg i deres butikker. Mange har kanskje følt at det bare er det vi prioriterer og at vi kun bryr oss om kundene. At selgerene derfor føler seg oversett er synd, det er absolutt ikke det vi ønsker. For som det tidligere er nevnt; uten engasjerte selgere er det ikke noe Epla.
Vi håper vi kan få til en positiv endring i kjølvannet av denne debatten, det ville vært bra. Så kommer det kanskje noe konstruktivt ut av mitt frustrerte og kanskje vel krasse foruminnlegg over, tross alt.
Som sagt, ta gjerne kontakt med meg på e-post med ideer og innspill, jeg er å treffe på siw@epla.no. :)