Har du sett i butikken min da Hilde? Kanskje finner du noe du kan prøve der? Jeg lager masse reine, gode, økologiske såper og velværeprodukter.
Har du sett i butikken min da Hilde? Kanskje finner du noe du kan prøve der? Jeg lager masse reine, gode, økologiske såper og velværeprodukter.
Hei
Mine butikker er dessverre lagt ned fom 31.12.2012. Håper dere finner noe tilsvarende hos de andre flinke såpe/kosmetikk produsentene her på Epla :)
Det var veldig dumt. Stemmer dette at når jeg har betalt via paypal og det står på min side på epla i nettbanken og det står til og med på regningen at betalingen er registrert via paypal på epla. Så kan selgeren sende ny regning til meg når jeg har betalt for flere dager siden. Selgeren har bare paypal som betaling. Så jeg hadde ikke fått kjøpt varen en gang hadde jeg ikke betalt på forhånd. Har blitt tull med det før her inne så derfor har jeg latt være og kjøpe her inne kun på grunn av paypal. Men nå måtte jeg få tak i det jeg manglet siden grønn såpe ikke dukket opp når jeg søkte på henne. Så får jeg en til regning. Har skrevet og spurt selgeren om det virkelig kan være rett. Men vil bare vite om dere selgere sender regning etter at man allerede har betalt via paypal? Jeg har sett der mange ganger på makeriet. Men du har ikke det jeg er ute etter så da er jeg like langt. Vanskelig å få tak i . Kan jo kanskje bestille hos deg vis det er en mulighet?
Hilde: kan du ikke sende meg en melding om hva du ønsker da? så skal jeg gjøre hva jeg kan for å hjelpe deg. Det du sier om å få regning på noe du allerede har betalt for høres jo helt vilt ut, det må vel være en misforståelse. Det er jo derfor vi selgere benytter PayPal, for å slippe å sende regning sjøl. Det der skjønner jeg ikke.
Nei det er det jeg heller ikke gjør. Det står svart på kvitt på regningen at det er registrert betalt per epla paypal. Summen og alt i sammen stemmer. Jeg var inne på nettbanken i stad for å dobbelt sjekke og der står det og svart på vit at det er betalt via paypal det står og på siden min. Det er ikke summen og at jeg ikke vil betale. Men jeg fatter bare ikke hvorfor jeg får regning når det er betalt for flere dager siden og til og med står betalt på regningen. Det står konto nr og forfalls dato og hele navnet og adressen til selgeren. Det er en vanlig regning. Det er det jeg ikke fatter og begriper. Hva selgeren holder på med. Kjøper ikke mer der når det er sånn personen holder på det er helt sikkert. Jo jeg kan skrive det jeg tenker på. Må bare se hva det heter det jeg behøver. Tar det i kveld eller senest i morgen.
høres rart ut ja. dersom selger er ny, så vet h*n kanskje ikke at innbetalingen ikke vil synes på kontoen, men at en må overføre selv fra paypal til konto. håper dere finner ut av det og at du får produktet du har kjøpt.
Det er mange som sender "rening" selv om det er betalt, men da er det kun en kvittering. Mange som handler på nett ønsker dette av forskjellige årsaker.
Når jeg sender med en slik regning til kunder som har betalt stryker jeg over beløpet på bunn og skriver "betalt via paypal" så ikke kunden skal bli i tvil.
På de jeg sender ut står det også kontonummer, fullt navn og alt, men som sagt, jeg gjør det helt tydelig at den IKKE skal betales.
Når du har betalt via paypal skal du ikke betale mer. Håper du finner ut av det. Paypal er en av de tryggeste måtene å betale på, og du som kunde stiller veldig sterkt dersom det oppstår problemer :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.