Mine har heller ikke kommet med, har til sammen sendt mail 3 ganger på forskjellige datoer...
Mine har heller ikke kommet med, har til sammen sendt mail 3 ganger på forskjellige datoer...
Tror ikke det har med urettferdighet å gjøre - det er nok noe rart som skjer. Fikk jo raskt svar fra Siw og har forsøkt igjen to ganger så jeg klandrer egentlig ingen, men er litt frustrert. Sendte første gang 27.12. Har vurdert å ringe Siw men fant ikke noe tlf. nr.
Hurra. Fikk kontakt med Siw som ordner det med en gang.
Jeg har sendt 2 mailer sålangt og hverken kommet med eller fått svar... Hvordan fikk du kontakt med Siw, Kim?
Jeg ringte Eplas tlf nr - kom rett til Siw som fant linkene mine og skulle ordne det med en gang. Det er nå 1,5 time siden og jeg er enda IKKE med. Tror jeg må lage mitt eget salg.
Jeg er heller ikke med :( Har sendt 2 mailer..
Men det er vel generellt mye feil på eplasiden nå, eller er det bare jeg som har problemer? Nesten hver gang jeg går inn på hovedsiden epla.no får jeg en beskjed om:
"Finner ikke siden - Siden er midlertidig nede for velikehold. "
Flere som opplever det? Har vært sånn i ett par dager. Jeg bruker firefox.
Jeg bruker også Firefox og opplever det samme. Men mailene til salget gikk igjennom uten problemer.
Ja, og dette problemet har vært noen dager nå. Jeg synes det er fryktelig irriterende, for jeg må ofte klikke mange ganger før siden kommer opp. Da tenker jeg på eventuelle kunder, hmm....
Det samme opplever jeg, har gjort det helt siden nytt år. Må klikke 2-3 ganger for å få opp siden. Kjedelig...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.