Jeg opplever også dette. Fikk mail fra Siw angående at det tok tid fra hun sa hun skulle legge meg inn på salget og til jeg faktisk var inne, at det hadde vært tekniske problemer.
Jeg opplever også dette. Fikk mail fra Siw angående at det tok tid fra hun sa hun skulle legge meg inn på salget og til jeg faktisk var inne, at det hadde vært tekniske problemer.
Håper det ordner seg for alle :) Mente ikke at epla.no er urettferdige. Men sånn som systemet har virka nå, slår det litt urettferdig ut for selgerne. Får også meldinga dere får, men kommer inn når jeg trykker på håndlaget. Men vet kundene det ?
Jeg bruker Google Chrome nettleser og får også beskjeden "Finner ikke siden" når jeg går inn på Epla... så tydeligvis noen tekniske problemer.
Det er kundene jeg også tenker på. Med så flott salg det er nå, og så mye man reklamerer via diverse kanaler er det jo kjempedumt når denne meldingen kommer opp. Ikke alle som trykker seg videre når det dukker opp feilmelding.
Håper det blir fiksa snart siden det allerede har vart i noen dager.
Jeg som kjøper bruker google chrome. Jeg får hele tiden den meldingen om vedlikehold. Fikk den første gang i helgen. Men trykker jeg på en av kategoriene. Samler feks. Så kommer jeg inn på absolutt alt. Jeg. Leter etter butikken grønnsåpe. Har hun lagt ned butikken. Handlet før jul i fjor. Men nå finner jeg den ikke. Skulle hatt noe der. Fant noe lignende hos noen andre selgere her inne. Så jeg har handlet hos dem. En har. Jeg ikke hørt i fra. Så jeg har ikke fått betalt enda. Men får vel en e-post snart håper jeg.
Jeg som kjøper bruker google chrome. Jeg får hele tiden den meldingen om vedlikehold. Fikk den første gang i helgen. Men trykker jeg på en av kategoriene. Samler feks. Så kommer jeg inn på absolutt alt. Jeg. Leter etter butikken grønnsåpe. Har hun lagt ned butikken. Handlet før jul i fjor. Men nå finner jeg den ikke. Skulle hatt noe der. Fant noe lignende hos noen andre selgere her inne. Så jeg har handlet hos dem. En har. Jeg ikke hørt i fra. Så jeg har ikke fått betalt enda. Men får vel en e-post snart håper jeg.
Huff da, håper ikke at "Grønn Såpe" er lagt ned. Hun hadde kjempegode produkter. Men det ser ikke lyst ut. Finner ikke materiellbutikken hennes, Pargass, lenger heller.
Noen som vet om disse butikkene er lagt ned for godt?
sendte 3. mail idag og nå har jeg kommet med :)
Når jeg går på ordrene mine og trykker på butikken. Så er det bare ordren min som står der. Kommer ikke til butikken. Før fant jeg den med en gang når jeg gikk inn på rett kategori. Ja det var det jeg og va. Reagerer så ekstremt på kremer og sånn så her hadde jeg funnet mange ting jeg kunne bruke. Hadde jeg vist det når jeg bestilte før jul så hadde jeg bestilt den sorten jeg har så lite igjen av og andre ting jeg bruker. Fikk bare visit kort om at hun håpet jeg ble fornøyd og fikk en pakke med en julesåpe som ikke jeg hadde bestilt som gave. De skrubbene er bare så gode. Håper noen andre av dere lager noe som ligner så jeg kan fortsette å få tak i.
Jeg vet at Grønn såpe i allefall har lagt ned materiellbutikken sin. Det var derfor hun for litt siden ga bort en hel del gaveesker. Jeg trodde derimot ikke hun la ned såpebutikken...
Jeg søker opp Grønn Såpe på facebook, men hun kommer ikke opp der heller.
Katrin, hvor har du blitt av???
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.