Kan vi få et lukket forum? :-*
Kan vi få et lukket forum? :-*
Denne tråden fikk meg til å tenke på hva Epla betyr for meg. Etter bråslutt på arbeidslivet og en litt tom periode har jeg nå fått en ny lidenskap i livet mitt. Jeg har også fått mange nye kollegaer. Saftige diskusjoner - hjelp og støtte og litt humor. Dere er ikke lenger et navn bak en butikk, men personer jeg føler jeg kjenner litt. Fra simone i nord til Torild i sør - kunnskapsrike furien Lise :)(har lært mye av dine utblåsinger) og alle dere imellom. Takket være dere + Siw og Torunn som startet det hele har jeg fått en rikere hverdag. Dette er så mye viktigere enn noen tekniske problemer innimellom. Epla har vokst og med vekst følger ofte vokseverk. Jeg vil tro det er flere enn meg som tross alt setter stor pris på alt dette. Ønsker dere alle en strålende dag.
Ja, epla er et kjekt sted å være, og masse kjekke folk! :O))
Hehe... jaja.... der logget jeg meg inn med feil butikk gitt. Denne venter på nye varer! Uffda...!! Redigeringsknapp :o(
.. og der var eg tilbake! Skriver under på "håndarbeid" sitt innlegg! Hehe....
Takk Kim. Fint forklart. :) Ha en fin dag. :)
Hehe klasker ting etter Kim Furie du lissom.. det er bare en stor prosentmengde finneblod i meg med kokepunt på ca 41 grader....egentlig kan man jo ta meg på øya før jeg biter...
Og.... Antakelig en sånn lettvint doing before thinking as long as money rules ikke stemmer i hodet mitt...
Et forum åpent er helt greit.. de som vil kan jo kopiere og maile vill vest alt som står i et lukket forum også.
Klask i vei du - bare ikke sett meg også inn i det lille buret.
Jeg forsår veldig godt at flere blir irritert når de leser frustrasjonsmeldingene, som blant annet jeg har skrevet. Jeg ønsker ikke å sette Epla i noe dårlig lys, jeg er kjempefornøyd med muligheten vi får takket være Epla!!:D Og jeg tror ikke det er et salgstriks for butikken min at jeg må komme med frustrerede innlegg slik jeg så meg nøtt til. Men når man ikke får svar når man kontakter samtlige av de man tror kan he en tilknytning til dette, ja da var dette siste utvei. Rett og slett for å finne ut om andre hadde samme problem. Nå har jeg heldigvis fått svar, og saken blir jobbet med, så får vi se hvor mye lenger jeg må klare meg uten tilgang til butikken :)
For ikke å "bare" klage må jeg føye på at etter jeg endelig fikk kontakt, har epladamene gjort en veldig god jobb, og funnet ut av feilen. Nå kommer jeg meg inn igjen :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.