Bra innlegg Marianne.
Bra innlegg Marianne.
Kjempe flott innlegg Marianne! Er så enig! :-)
Sier meg enig med Marianne jeg også, det negative kan lett overskygge det positive for det er mange butikker og butikkeiere her inne som ikke har opplevd noen problemer.
Hvor skal de som har problemer henvende seg da... når de aldri får svar fra .. ja, kall det "hovedkontoret"?
Det står jo "for eplaselgere" her i forumet, og da burde det absolutt vært lukket... men det er det ikke.... og man har jo behov for å høre om andre og har problemer?
Selv har jeg aldri hatt noen problemer, men jeg føler jo med dem som har det... for det må jo være litt frustrerende kan jeg tenke meg.
hjerte .. hjerte... smilefjæs ;o))
Hadde jeg opplevd gjentatte ganger å ikke få svar på mail, da hadde jeg ringt. Hadde jeg opplevd å ikke få svar der heller - at det var umulig å få kontakt med "administrasjonen" hadde jeg kontaktet deres sjefer igjen. Jeg hadde forklart "problemet" og gjort det tydelig at dette ikke holder. Får de nok henvendelser vil de nok se "problemet". Det jeg imidlertid IKKE ville gjort var å ta dette opp forran "ansiktet" til MINE kunder igjen - slik man gjør ved å diskutere slike "interne" saker her på dette forumet. :)
Er SÅ enig Marianne! Jeg har lenge ønsket lukket forum for oss selgere, men det har blitt avslått. Vi selgere har av og til behov for å snakke om interne ting som ikke er egnet for kunder, men damene bak Epla mener at kunder skal ha rett til å lese alt. Dette er jeg sterkt uenig i. Vi selgere må kunne ha en arena hvor vi kan drøfte hva det enn måtte være. Tror nok at flere hadde vært aktive her på forum om det fantes en lukket gruppe.
Er veldig enig med dere! For meg er begrunnelsen Epla gir for å avslå dette ønsket så fullstendig uforståelig at jeg automatisk tenker at det må være vikarierende årsaker som de ikke ønsker å dele. Som f.eks. at programvaren trenger oppgradering for å få det til, noe som igjen koster penger.
Slik det er nå oppleves det nesten som at vi har "munnkurv", fordi vi selvsagt (i hvertfall de fleste av oss) ikke ønsker å ta opp ting som kan sverte Epla i kundenes øyne - og dermed potensielt sette vår egen "bedrift" i et dårlig lys.
Dog savner jeg enda mer at Epla-admin er oftere på banen. Vi leier på en måte lokaler her, og utleier er altfor mye fraværende. Mitt inntrykkk er at våre meninger og ønsker er helt uten interesse. Jeg vil tro Eplas inntjening har steget kraftig etter at lanseringavgiften trådde i kraft, uten at det har gitt særlig utslag i mer ressurser eller bedre service. At man i tillegg ikke får svar på mail ved problemer, er virkelig ille.
PS! Men for all del, dere: det er jo ingen heksekunst å opprette et privat, lukket forum og invitere butikkeierne til å melde seg inn. Det koster ikke mange kronene i året å drive et slikt forum. Eller kanskje en lukket gruppe på Facebook? Ikke at Epla-admin ville være noe mer aktiv på slike arenaer, sikkert, men da hadde vi i alle fall kunnet ta opp ting som er vanskelig å drøfte i all offentlighet.
Jeg er enig med både Marianne og Torild. Det betyr ikke at jeg ikke føler med og forstår frustrasjonen til de som har problemer. Jeg har selv hatt problemer og ikke fått svar på mail. Ringte Siw som beklaget at hun ikke hadde mottatt mine mailer og ordnet opp i saken med en gang. Ønsker også sterkt et lukket forum. Det betyr ikke at jeg har behov for store utblåsinger - tenk før du snakker burde gjelde også der, men jeg vet ikke om noe annet sted hvor publikum (kunder) får være med på "møterommene".
Jeg skulle også ønske meg et forum kun for oss som har butikker her inne. Vet ikke hvordan det lar seg løse rent tekninsk i og med at alle logger inn på samme måte om man har butikk her inne eller man er kunde, så da må vel dette evt også endres på? Det er jo sikkert forferdelig irriterende å ikke komme i kontakt med adm. når man har trubbel eller ved spørsmål så jeg kan godt forstå frustrasjonen hos dem som opplever dette!
Heisann!
Vi må bare beklage at det er mange som ikke har fått kontakt med oss på e-post! Vi har oppdaget at det er mange e-poster som rett og slett ikke kommer fram og det er like frustrerende for oss som for dere.
Vi ble oppmerksom på dette under januarsalget da det var mange som skrev at de hadde sendt både to og tre e-poster med ikke hadde kommet med på salget. Når vi lette oss tilbake var det ikke mulig å finne e-postene som de refererte til, og da gikk det opp et lys her.
Vi prøver å finne ut hva som gjør at ikke alle e-poster kommer fram til oss, og håper dere prøver igjen om dere opplever at det tar flere dager uten at dere får svar. Det er ikke fordi vi ikke orker eller har tid til å svare, det er rett og slett et teknisk problem som vi må løse.
Igjen, beklager og takk for forståelsen!
:) Siw
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.