Jeg vet at andre kan komme inn, men jeg får ikke gjort noe.. Får ikke tilgang til andre sine butikker heller. Eneste er at jeg klarer å komme meg innpå her ved å google denne tråden :S:S:S
Jeg vet at andre kan komme inn, men jeg får ikke gjort noe.. Får ikke tilgang til andre sine butikker heller. Eneste er at jeg klarer å komme meg innpå her ved å google denne tråden :S:S:S
Her er tlf.nr til Siw: 91 36 33 55
Jeg hadde det samme problemet i november ifjor. Kom ikke inn i butikken min,eplakonto eller eplas side fikk bare opp feilmelding. Hva de gjorde for å rette på problemet vet jeg desverre ikke. Fikk tilgang til eplas nettside og kunne surfe der uten å registrere noe ved å at en fikk logget ut via: https://epla.no/account/logout/ Håper alt vil kunne ordre seg etterhvert så en kan få både hjelp og svar hurtig.
Jeg får heller aldri svar hos Epla. En gang sendte jeg samme mailen 4 ganger på rappen og da klarte de visst plutselig å motta den (eller så skjønte de kanskje bare at jeg var lei av å ikke få svar når samme mailen kom så mange ganger rett etter hverandre??). Synes uansett at det er for dårlig av de å ikke svare på mail! Og jeg har litt vanskelig for å tro at de kan motta noen mailer og andre ikke, når de kommer fra samme person og samme mail! Det er altfor dårlig når vi betaler mye for å selge ting her.
Ekstra irriterende er det når man sender mail for å få gjort om salg der kjøper ikke har betalt for seg via privat oppgjør, og man aldri får svar. For når måneden er omme koster det vel penger for selgern å få gjort om på dette og da er det jo for seint!
Hei
Jeg prøvde forige uke uten å få svar. Gjelder fakturaen jeg fikk denne måneden. Det er altfor mange beløp på 2,5 kr. Stemmer ikke med historikken på siden min. Noen som har opplevd noe liknende?
Jeg får stadig ikke ordrebekreftelser, og nå har det gått måneder uten at det har blitt fikset. Tør ikke å bruke tid på å legge ut nye produkter når slike grunnleggende ting ikke funker!
Betaler nå for EplaPluss, men skal sende mail og be om å bli nedgradert til Basic så jeg slipper å betale for tjenester som ikke fungerer. Vi får se om den blir lest...
Helt utrolig! Det første man gjør liksom.. om man driver butikk, er jo å sjekke mail og svare på mail... trodde jeg...
Nå har jeg lest gjennom hele denne tråden og jeg må si som Kreativbua: Helt utrolig! At det er flere her som har problemer og som ikke får til å drive butikken sin og så får de ikke hjelp når de kontakter Epla. Sånt går jo bare ikke an! Jeg skulle ønske vi kunne få litt info fra Epla en gang i blant. Hvis det er problemer med mailsystemet eller det er andre grunner til at Epla ikke får svart på mail, så hadde det vært fint å bli informert om det.
Lurer seriøst på om jeg skal avslutte butikken min her på Epla. Synes det er alt for mye rot. Har vært på Epla i 2,5 år nå, og jeg synes epla var et mye bedre sted før.
Tråder som dette er lei lesning som understreker behovet for et lukket forum for epla-selgere. Når frustrasjonen blant eplas "leietagere" blir så stor at den får utløp på denne måten MÅ epla ta grep og gjøre noe asap. Forumet er åpent for alle også kundene våre. Slike tråder er derfor svært ødeleggende for alle som har butikk på epla - (også vi som ikke har hatt behov for å komme i kontakt med epla og som dermed ikke har hatt grunn til å irritere oss). Jeg bruker mye tid på å snakke "varmt" om det unike tilbudet epla gir - mange har enda ikke hørt om "oss". Hadde en tråd som dette vært det første som møtte meg som ny potensiell kunde tror jeg nok jeg hadde flydd videre på flekken! Ja - epla tjener nok greit på å knytte til seg så mange butikker som mulig, på lanseringer og relanseringer, julebøker, markeder og hva man nå enn bruker tid på å planlegge, men - dere må ikke glemme hvordan dere fremstår, salgene og servicen oppi det hele. Skjerpings!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.