Takk.
Takk.
De som abonnerer får bladet litt før, når jeg hadde en artikkel i Allers så gikk jeg til en Narvesen kiosk og spurte pent om jeg kunne kjøpe det før det ble lagt ut i hyllene ;) Så bare spør hvis de ikke har lagt det ut for salg enda. Lykke til
Hm, er det ingen som har møtt noen som har hørt om Epla? Jeg var på julemarked i Halden i helgen (fantastisk fint julemarked!), og jeg trro ca 2/3 av de jeg spurte hadde hørt om Epla, det var et par stykker som hadde handlet der også. Ble helt overrasket jeg, siden det er så mange på forumet som opplever at ingen har hørt om oss :-)
Eg opplever også at mange i omgangskretsen og folk eg møter på ellers kjenner til epla, og skjønner konseptet med fleire butikkar under ei "fane". Husker også når eg sto på julemarkeder i fjor at eg blei overraska over kor mange som kjente til/hadde kjøpt Eplas jul. Så det er nok både og!
Uansett er det jo fint at me alle jobbar med å promotere på våre ulike fronter.
Noen flinke organisatorer blant epla-selgerne? Kunne det vært lurt å organisere oss fylkesvis og jobbet systematisk for å få større fokus på epla og hva det er og hvordan det fungerer?
Flunk ny i gamet, forresten.
Må bare si at jeg leser Allers, hver gang jeg er hos bestemor :) Syns Epla.no er godt synlig der. Og så er det dette med ansvar for egen butikk.. Vi må passe på å markedsføre oss selv på alle mulig steder. Hva med å ha salg i egen butikk for alle vennene dine, da titter de kanskje innom flere butikker i samme slangen. "Alle" er på Facebook, fortell og vis hva Epla har å tilby. Legg igjen visittkortet ditt på bussen. Nevn Epla i alle forumer du stikker innom. Gjør deg selv synlig. Hadde jeg ikke hatt butikken min på Epla, men valgt en "selvstendig"nettbutikk tror jeg at det hadde vært masse mere arbeid for å få solgt noe som helst.
Se her ja, her kommer den ene Allers-leseren etter den andre ut av skapet.;-)
Jeg leser KK, som også eies av Allergruppen, og synes det er veldig lite fokus på Epla-produkter der. Derimot har de veldig ofte omtaler av produkter fra Etsy.
Og nå har nettopp Epla vært på Frokost-tv.... og det blir jo sendt to ganger ----
Det er jo veldig bra:) Håper på mange nye besøkende!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.