Kjempe fint at det kommer produkter fra Epla i Allers, men som dere andre skriver så er jeg også usikker på målgruppen der....det når i vert fall ikke ut til alle.
Spennende med KK da :)
Selvfølgelig sprer jeg gledelig Epla så godt jeg kan ut blandt mine venner, å jeg må jo jobbe selv for å spre min egen butikk men jeg synes faktisk ikke det er vår jobb å reklamere for Epla.Vi betaler for en tjeneste her inne, en annonse for å vise frem våre produkter så da bør Epla selv reklamere for sin side. Det kan godt hende de jobber kjempe hardt med dette uten at vi merker det så veldig. :)
Jeg deler oss gledelig dere andre sine FB sider, blogger og produkter med mine venner gjennom FB :)
Jeg selger gjevnt over mye bedre nå enn tidligere, men sist år før jul tokk det helt av hos meg.
Jeg greide faktisk ikke å lage nokk så jeg trodde det skulle bli nesten mere trøkk i år å at kanskje enda flere kunder hadde funnet vegen.
MEN om det er mange flere kunder her inne så er jo disse fordelt ut i veeeeeldig mange flere butikker. Kankej er det dette vi merker?
Kanskje Epla går bedre enn aldri før med mange flere kunder, men med mange tusen nye butikker blir det mindre salg/visninger per butikk?
Kunne ønske vi hadde fått vite litt mere statestikk så vi slapp å grubble så mye :)
Hvor mange butikker det var blitt nå.
Hvor mange salg Epla har i gjennomsnitt på en dag eller uke.
Hvor mange som var innom Epla i løpet av en dag.
Hvor mange registrerte bruker det var osv.
Mulig et ligger slik info ute uten at jeg har sett det, vet det sto noe om dette for en god stund side.
Det burde kanskje stå en beskrivelse av hvordan Epla fungerer på fremmsiden? Hva konseptet går ut på?
Folk er vedig forvirra enda.
Det er jo et utrolig flott konsept å et kjempe flott "kjøpesenter" for oss som har greid å rote oss inn hit å funnet ut hvordan ting fungerer :)
Kunne ønske flere kom inn hit til oss å kunne glede seg over fine Epla.