Det er bra :)
Dette er viktig å ta opp Ingrid, for det er mange som "gjør som de vil" her. Jeg har opplevd dette 2 ganger. Jeg venter på kontonummeret slik at jeg kan betale for varene, det var kun privat oppgjør som alternativ. Da mail med kontonummeret kom var prisen høyere enn hva som sto i ordrebekreftelsen min. Da ble jeg irritert! Man endrer ikke beløpet sånn uten videre. Jeg påpekte dette, og selger forkarte har hun måtte ha mer i porto for varen. Etter å ha forklart henne hvordan tingene fungerte så sa jeg at dette ble for useriøst, og lysten på varen var plutselig bortevekk. Jeg ba henne derfor kontakte Epla for å slette min ordre. 1. Det tok 3 dager før jeg fikk kontonummeret. 2. Beløpet stemte ikke. Hun gjore da kuvenning og ville gi meg varen for den prisen jeg fikk i ordrebekreftelsen, men jeg takket nei, for dette ble for dumt og useriøst. Det er småbeløp det er snakk om, men for meg blir det en prinsippsak. Nei, slike butikker vil ikke jeg handle hos. Dette har jeg opplevd i 2 forskjellige butikker her.
Nå til gode nyheter. Jeg kommer akkurat fra Posten. Min flinke postdame forklarte at hun mente at vekt opp til 100 gram ble som før(før januar 2012). Altså uten cm. som vi har hatt nå. Derfor når man ser på tabellen for 2013 starter 2-7 cm på 350 gram. 20 gram og opp til 100 gram, da gjelder prisene i tabellen for 2 cm. Jeg ble veldig lykkelig over disse gode nyhetene!