Når du er inne i den aktuelle butikken så står det "rapporter denne butikken". Der skriver du meldingen din og den går til adm.
Når du er inne i den aktuelle butikken så står det "rapporter denne butikken". Der skriver du meldingen din og den går til adm.
Flott det var der jeg trodde jeg skulle gjøre det da gjør jeg det med en gang. Har fått mer en lang nok sjangse nå. Har fått masse varer nå av seriøse selgere. Bestiller på nytt fra de som er seriøse. Ha en fin dag hilsen Hile.
Nå har jeg rapportert så får jewg se hva som sjer. Selgeren tar ihvertfall ikke kontakt med meg. Ha en flott kveld hilsen Hilde mor.
Her tror jeg Epladamene må rydde opp litt!
Ble litt rart med min tekst her nå, men nå har Epladamene ryddet opp, og det var superfint! :)
Ja, guud bedre - det var litt av noe greier, Silje! Hadde hengt seg opp, vel? :)
Nei, det var en som spammet. Jeg mailen Epladamene, og de ryddet opp :)
Nå er det en til butikk som jeg ikke har hørt i fra. Jeg har sendt meldingen til selgeren til den som er rapportert. Hører jeg ikke fra den andre i løpet av dagen så rapportert den og. Hva er vitsen med å ha butikk når de ikke tar kontakt i det hele tatt. Jeg har kjøpt en ting etter det og der fikk jeg konto nr og det jeg behøvde dagen etter. Da kan det ikke være at de ikke får ordren min. Det eneste det kan være. Jeg hørte ikke noe fra en butikk jeg hadde bestilt før før jeg fikk purring på betalingen. Da sto det hos henne at jeg hadde valgt privat oppgjør. Jeg tok kopi av handelen og der kunne hun se jeg hadde valgt privat oppgjør. Da betalte jeg med en gang. Men når det har gått 10 dager så burde jeg vel ha hørt noe om det samme skulle ha hendt denne gangen og? jeg lurer på hvor lenge jeg skal holde på å handle når det blir på denne måten. Det er jo ikke ting jeg kan kjøpe på butikk. Det er ting jeg virkelig har lyst på. Nå er det 7 butikker jeg ikke har hørt fra noen gang. Ha en fin dag alle sammen. Hilsen frustrert kunde.
Hilde: Nå vet jeg ikke om det er min butikk du mener du ikke får kontakt med - men det var i hvert fall jeg som sendte deg purring på manglende betaling etter en uke og da betalte du dagen etter. Jeg for min del har både epost og telefonnr oppgitt på forsiden av butikken, så hvis det er min butikk du sikter til er det bare å ta kontakt :) Kanskje det er en fordel for alle selgere å legge kontaktinformasjon lett tilgjengelig, om det er slik at mye kommunikasjon forsvinner?
Julie E.
Hei nei det er ikke din jeg tenker på. Dette er selgere som allri noen gang har gitt en eneste lyd. Om jeg eller epla har fått kontakt med butikken. Har ikke hørt et ord nå fra de to siste butikkene. Jeg tenker ikke på de jeg har fått kontakt med til slutt. Da er jeg fornøyd og får betalt og alt er i orden. Den ene som ble stengt av epla hadde jo flere hundre varer i den. Da hadde jeg brydd meg mye mer hvis jeg hadde drevet epla butikk. Jeg får bare gi opp å tenke at jeg får bruke de pengene på noe annet eller på de som er seriøse her inne. Jeg har mast på noen butikke rom å få betale men det fikk jeg besjed om at det er ikke jeg som skal ta kontakt. Jeg kan jo ikke skrive navnene på butikkene her heller.
Beklager, denne tråden er lukket. Ingen flere innlegg er tillatt.