Genrelt snakket er det ingen ting som gjør meg så frustrert som når jeg bestiller noe på nett, og man nesten kan høre "ekkoet i eteren". Den automatiske ordrebekreftelsen her på Epla betyr ikke så mye, all den tid den skjer nettopp automatisk og ikke har noe med selger å gjøre.
Sånn sett synes jeg de amerikanske levandørene jeg bruker er helt suverene. Der får jeg oppdateringer hele veien: ordre mottatt, ordre i plukk, ordre ferdig behandlet, ordre shippet dag/klokkeslett.
Jeg synes i alle fall at vi som selger på Epla bør gjøre det vi kan for å holde en god standard på servicen. SÅ travelt har vi det ikke, at vi ikke kan sende avgårde en bitteliten personlig bekreftelse. Det tar 20 sekunder. Jeg sender også en liten beskjed etter at pakken er sendt, sånn at kunden vet at det ikke har kommet noe i veien.
Til gjengjeld ber jeg ofte om å få beskjed om pakken kom vel fram, særlig når det gjelder litt dyrere smykker. Så slipper jeg som selger å bekymre meg.
Jeg synes vi skal ha stor respekt for at folk der ute bruker pengene sine på våre produkter, og har tilliten til å kjøpe. Den tilliten bør vi verne om.
Hadde jeg kjøpt noe her på Epla og ikke hørt et pip fra selger - og ikke sett snurten av varen - innen 14 dager, så hadde jeg blitt ganske grinete og ville ikke handlet hos vedkommende igjen. Bank i bordet, så har jeg vært heldig med selgerne hittil, ære være dere:)