Bare husk å lese helt i slutten av tråden! ;)
Bare husk å lese helt i slutten av tråden! ;)
Er det flere som har publisert noe i dag? Jeg prøvde nå nettopp, men ikke bare fikk jeg ikke publisert (som jo kan være forståelig) men det ble heller ikke lagret?? Hadde lastet opp ganske mange bilder og brukt en del tid så det var jo litt kjedelig.. Flere som har opplevd det, eller er det bare jeg som har oversett en viktig knapp eller no?
ok, den tråden har jeg lest,hmmm. Liker ikke.
Likte ikke at mal-kopien havnet på siste side når man kopierer den, og må redigeres og publiseres fra bunn .. men det er vel en øvelse i Change... forandring....
Likte listene i bunnen av forsida! Men ser ikke at de oppdaterer seg...
Ja! Den likte jeg også, sikkert flere som kommer til å lage produktlister nå :)
Jeg har ingen egne lister, men elsker Pinterest! Den artikkelen var virkelig trist lesning :-O
Når det er sagt trenger man ikke en button for å pinne bilder, men klart, at epla oppfordrer (ved å sette inn en knapp) til noe som er såppass tvilsomt (det er jo ikke ulovlig før folk pinner uten selgers tillatelse) er kanskje dumt? Selv ville jeg sett på det som strålende reklame, men klart ikke alle opplever det slik, og plutselig har man et søksmål på nakken...
Lagde meg et pin-borad med bare mine ting på nå, og skrev at man gjerne får repinne :o) her finner dere meg forresten
Jeg ser også på pinterest som strålende reklame, så om noen ønsker å pinne bilder fra bloggen min eller eplabutikken er de mer enn velkomne. Men litt rart med en slik knapp ja. Ikke alle ønsker å bli pinnet, og de som har konto på pinterest har jo uansett en slik knapp...
Problemet med en sånn Pin it knapp er kanskje at kunden automatisk vil tro at dette bildet er det greit å pinne. "Forhåndsgodkjent" på en måte. En knapp på siden, gir jo en oppfordring til å trykke på den :-) Litt dumt at Epla tar sånne avgjørelser på vegne av oss alle... Kan den f.eks være valgfri? Ser både fordeler og ulemper med den :-)
De sier jo vi ikke skal bruke det til uhemmet selvpromotering.. men på pinterest har man alle plikter og ingen rettigheter. Tydeligvis... Så jeg selvpromoterer...
(Det er en sabla jobb å tagge egne Pinterester med adresse i ettertid.. been there, holder på med that.. Men da kommer en link direkte inn over bildet rett inn dit man vil...)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.