Antiklimaks... Trodde alt skulle være på plass idag jeg? ;-)
Antiklimaks... Trodde alt skulle være på plass idag jeg? ;-)
Serverendringer/-oppdateringer har en lei tendens til å ta lengre tid enn planlagt, så de er sikkert på vei.
Jeg trodde jeg skulle bruke et par timer på å oppgradere butikkløsningen på garnkurven.no, og endte med å bruke et par dager i stedet...
Satt her og glodde til laaangt over midnatt... Trodde det skulle skje noe, siden det var slik bråhast og superkort varsel, haha, optimist :)
Noe er på gang i hvertfall! Jeg øker mine priser, men søker jeg på dem har de den gamle prisen. Tydelig at de holder på med masse i bakgrunnen som ikke vi ser.
Feks mine påskekort har jeg salg på i dag. Jeg søkte på Påske, og når jeg bladde meg til side 3 hvor mine påskekort ligger har de fortsatt gammel pris.
Tror det vil skje mye utover dagen :)
Sjekke mail, noe skjer :)
Det har i hvert fall kommet produktlister på forsiden - det var flott! Moro å se de nyeste listene.
Og relanseringsknappen er på plass - dette blir spennende :D
Og feriestenging, hihi! Nå pøser de på med alt det fiiine før reklamen kommer, hehe...
Ja men se under fakturaer og hva dere skylder, for der er det helt feil, jeg betaler alltid mine fakturaer i god tid og nu står det at jeg skylder over 2000 krm fikk helt sjokk jeg
For en drøm det hadde vært om det kom en liten tvitre-knapp ved siden av pin-it-knappen..!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.