Se her ja, kommer litt etter litt. De nye prisene er også oppdatert. Står at jeg har -3500kr urestående, satser på at dét ordner seg, haha! Har nå for første gang relansert, måtte prøve den nye knappen, hehe!
Se her ja, kommer litt etter litt. De nye prisene er også oppdatert. Står at jeg har -3500kr urestående, satser på at dét ordner seg, haha! Har nå for første gang relansert, måtte prøve den nye knappen, hehe!
Heh, ja det var litt i overkant hos meg også på faktura, men det har skjedd før også uten at jeg fikk noen krav om betaling, så det blir vel fikset får vi tro :)
Det samme hos meg. Jeg har tilogmed betalt regningene to uker før tida! Men jeg får følge med å se om det forandrer seg.
Jeg regnet ut at jeg i snitt bruker 100kr på den 5'ern ved salg hver måned, dermed vurderer jeg å oppgradere til reklamefri butikk (og litt billigere lanseringer) mot ca 99kr/mnd. Hmmmm, tenke tenke :-) Må se litt hvor stygg/sjenerende den reklamen egentlig var.
Hmm.... når man kopierer malen havner den nederst på siste sida .. bla bla bla... frem og tilbake...
Har den PINtERESTknotten vært der før? Er det lurt.. så omdiskutert som det der er...
Hihi, jeg rakk ikke legge ut 7 varer til en verdi av 950 kr for å spare hele kr. 17,50 før jeg måtte drikke te pga feil på server.. (tok kaffe) .... YIIIHAAA... (tror Epa er vel verdt de kronene..)
Kanskje det ikke er så dumt å vannmerke bildene sine likevel, nå som vi vet at de er "andremannseie" så snart de havner på pinterest???
Den pin-it-knappen kommer mange til å reagere på ;)
hva innebærer egentlig den pin it-knappen? Jeg er kanskje litt dum, men skjønner ikke helt?
Søk opp tråden "Pinterest" her på forum, der er det en del interresant lesning!
Du kan lese her
:)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.