Jeg tror ikke epla prøver å bli kvitt noen, men det har vært ønsker her på forumet om å endre praksis blant annet i forhold til relansering. Det har også vært forklart at epla trenger å tjene mer penger for å kunne fortsette driften, og jeg synes dette er en ryddig måte å forsøke å tjene de ekstra pengene på. Det var jo fra starten meningen at det skulle koste litt å legge inn produkter, vi får heller se det som en bonus at vi har sluppet det hittil.
Og for å kaste ut en skikkelig brannfakkel - kanskje det er greit at en del stenger butikken. Hvis man ikke er her for å tjene penger, og dermed dumper prisene så lavt som mulig, blir det vanskeligere for oss som faktisk prøver å drive mer eller mindre profesjonelt. (Dette er ikke ment spesielt til dere som har skrevet i tråden, men som en generell betraktning).
Det kan være fler av oss må inn og regne litt og se på prisene og hva vi selger, jeg trenger også et dytt til det av og til. For å fortsett på et eksempel lenger opp - det er kanskje for dyrt å kjøpe enkeltkort her. Men hva med kortpakker? Og kanskje kan man ta mer for f.eks. bryllupskort enn kort til barn.
Det hadde selvsagt vært fint å kunne selge på epla uten å betale noe som helst for det, men slik er ikke verden.