Skjønte ikke helt sammenhengen med manglende pupper og få visninger jeg heller... ;) hehehe!
Skjønte ikke helt sammenhengen med manglende pupper og få visninger jeg heller... ;) hehehe!
Jeg fant jo ingen puppetråd å legge den i skjønner dere vel og pluteslig var det gjort.
Ja, Inger pupper pleier da gi mange visninger...men kaskje ikke her på forumet som består av flest kvinner, he, he. Men Kim, innlegget er utrolig fint og veldig viktig tema. Go girl!
Ja, viktig tema er det absolutt. Kanskje det er pupper som skal til for å få mange visninger ja.... hehe... Jeg får vel lage et par puppekort så løser det seg :)
JA TIL NYE PUPPER! FORT! (Knis) Dette ble litt flåsete, men jeg er enig i at ventetiden er skammelig lang.
Nå var jeg ikke ute etter å lage noen tråd på dette. Ville bare at vi på kvinneagen skulle stille oss bak alle disse damene (som kan bli oss også)og trykke på den lille deleknappen på fjesboka. Husk sammen er vi sterke!
For å ta tråden litt tilbake igjen, og så inn på et helt annet, (feil)spor:
Jeg er ingen stor kjöper av håndlagde kort, for de er ofte ikke min stil (jeg har kjöpt noen som var enkle og med scrabblebrikker på). Men jeg skulle gjerne hatt morsomme, matrelaterte oppskriftsbøker til å gi bort, altså notatbøker som man skriver egne oppskrifter i (tenkte å skrive inn oppskrifter jeg vet mottakeren liker før jeg gir dem bort). Og gjerne også bøker som kan gis til menn?
Hei Kristin, her kommer freidig reklame for mine kort --- :/ Selger kortpakken 'Smak og behag' - morsomme ? kort som kan limes utenpå en oppskriftsbok... (f.eks. Biltema, av alle steder, har en kjekk oppskriftsbok.)
Jeg hiver meg på diskusjonen jeg også... Så lenge jeg ikke promoterer butikken min på forsiden, blir det ferre og ferre visninger! Min erfaring er at vi "drukner" her inne:/
Ja. man drukner nok ja.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.