Jeg har vel tenkt sånn jeg også, Epla er vel kanskje ikke stedet for meg... Det er vel kanskje ikke så interessant og spennende for folk å kjøpe håndlagde kort på Epla?? Lettere å gå i en bokhandel kanskje eller grabbe ett i dagligvarebutikken...??
Jeg har vel tenkt sånn jeg også, Epla er vel kanskje ikke stedet for meg... Det er vel kanskje ikke så interessant og spennende for folk å kjøpe håndlagde kort på Epla?? Lettere å gå i en bokhandel kanskje eller grabbe ett i dagligvarebutikken...??
Enige i det Wenche! Men her finnes iallefall helt unike kort og mange andre unike proukter da!!
Vi får prøve å holde ut ei stund til her på Epla, så krysser fingre for at kanskje salget begynner å ta seg opp!! :-) Ha en fin dag alle sammen!
Jeg følger ikke med på hvor mange visninger.... visste heller ikke at det gikk an å se før jeg kom meg innpå dette forumet. ;o)
Jeg har faktisk lagt ned butikken 2 ganger..hehe.... men her er jeg fremdeles for jeg angrer alltid etterpå... og nå får jeg slå meg til ro, ;o)
Jeg bruker blogg og facebook, og facebook er en god plass å få salg... mange handler flere ganger.
Jeg opprettet en "butikkside" og fikk 1300 følgere... men veldig lite salg. Nå har jeg lagt den ned og bruker kun min "private" side, og har mye mer kontakt med kunder her. På den andre facebookprofilen så det ut som man bare "likte" og aldri besøkte siden igjen.
Jeg leverer til en gave og interiørbutikk og har mye mer salg der enn her på epla. Men... jeg vil og være på epla... jeg liker meg her og her er mye koselige folk! :o))
... og... her havnet jeg visst inni feil innlegg!
Inger, kortene dine er virkelig flotte! Jeg vet ikke hvor mange som selger kort her inne... og det kan vel hende at man direkte drukner i mylderet.... dessverre....
Hvor sjekker jeg antall visninger? Er det et sted man kan se butikktreff, eller er det visningstallet under produkter dere mener?
Det er visningstallet under produkter ja.
Tror ikke man skal bli altfor opphengt i visninger, for hva som selges eller ikke ser ikke ut til å stemme overens med noen logiske tenkemåte med ant visninger, hehe. Og ellers tror jeg at når det kommer til å selge varene våres så er det å fortsette å være flinke med å fortelle om Epla, dele på FB, skrive blogger, og backe opp hverandre rett og slett. Det er lett å gi opp, men alle butikker og merkenavn bruker tid på skape seg et rykte. Hvis man velger ut noe alle har hørt om, som Coca Cola, så tok det lang tid å utvikle seg til å bli stort. Coca Cola var ikke det beste eksemplet egentlig, men håper dere skjønenr hva jeg mener alikevel:) Og ikke gi opp, når det er dager og uker som det er null salg så tenk heller på hva skal jeg lage i dag som er vakkert/perfekt/nyskapende/kreativt og som er helt perfekt for et menneske jeg ennå ikke har hatt gleden av å møte:)
Tror ikke vi skal stole så på visningene, for i dag har jeg plutselig færre visninger på et par babysokker enn jeg hadde i går.
Når man ikke selger på uker og måneder - ja da blir man jo litt motløs....
Jeg skjønner godt at motløsheten kan komme sigende. Det er nok ikke noe gøy å ha lagt ned timesvis i arbeid med å lage produktet for så å ta bilde og skrive utfyllende produktbeskrivelser for så å vente i det uendelige( som det kan føles som)på et salg. Og dette med visninger har jeg enda ikke helt sett noe mønster i etter 1,5 år her på Epla. Noen ganger sier det svusj så er smykket solgt etter kun et par visninger - og noen ganger kan det ligge i månedsvis og kanskje ikke bli solgt engang selv etter 100-vis av visninger. Så det er noe med å treffe "den rette" kunden akkurat på det rette tidspunktet og det kan jo fort bli veldig tilfeldig med så mange butikker her inne.
Men hold ut Inger og alle andre som føler seg litt motløse - Epla vil bli mere kjent og det vil komme flere og flere kunder til som ønsker flotte håndlagede kort og alt det andre flotte som selges her, det er i alle fall noe jeg ønsker og krysser fingerne for:-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.