Hei Inger :) Nydelige kort! Du må være stolt! Spør om nokon lokale butikkar vil ta inn kort og prøv deg på messer? Det går i rykk og napp. Eg sel barneklede, det går ikkje like godt kvar dag nei. :)
Hei Inger :) Nydelige kort! Du må være stolt! Spør om nokon lokale butikkar vil ta inn kort og prøv deg på messer? Det går i rykk og napp. Eg sel barneklede, det går ikkje like godt kvar dag nei. :)
Jeg selger nesten ingen kort her, men mange til bekjente. Nå er det forresten lenge siden jeg har lagt ut kort. Men... jeg har begynt å twitre de nyeste smykkene og DA gikk tallene til værs. Kanskje et tips?
Jeg er også litt motløs for tia, men henger med allikevel.
Nydelig kort !!!
GRATULERER MED DAGEN alle dere kreative sjeler.
Idag kan vi sole oss i glansen av å være kvinner. Vi brenner ikke bh,er lenger men puppekampen er ikke over. Med fare for å bli upopulær tar jeg opp noe som ikke har med Epla å gjøre.
Det er endel damer i dette landet som har mistet et (eller to) bryst. Jeg fikk hakeslepp da jeg hørte at de venter i både 5 og 10 år på å få et nytt!! Det er stor skam. Dette medfører både fysiske og psykiske plager for de det gjelder. Jeg er rett og slett FORBANNET.
jeg oppfordrer dere til å bruke dagen i dag til å dele denne linken på facebok http://www.facebook.com/ventetidpupp
Husk dette gjelder deg - din mor - søster - datter - kjæreste - eller venninde
Plutlesig ble det taust på Forum.
Jeg gikk noen runder med meg selv før jeg postet innlegget mitt. Tydeligvis litt for fort - tror jeg må ha løpt de rundene. Tausheten her ( ikke engang en bitteliten enig eller Fy..)sier meg at dette ikke er ok - ikke engang på kvinnedagen. Jeg har gått i baret. Lover at det ikke skal gjenta seg. Kan ikke lover å ikke drite meg ut igjen - til det kjenner jeg meg selv for godt, men neste gang blir det vel på en annen måte ... følg med.
Da jeg ikke kan se å ha såret noen (følte bare litt håpløshet over å ikke kunne gjøre noe) håper jeg dere kan tilgi meg dette stuntet så skal jeg holde meg til smykkene en liten stund fremmover.
Du kan ikke ha driti dæ ut med dette innlegget, da er det iallefall noe galt fatt.
Er sååååå enig med deg, det er en SKAM at så mange kvinner må vente så lenge. En ting er sikkert,det er ikke noen menn som venter så lenge for å få en testikkelprotese etter kreft, selv om dette er en mye mindre operasjon self. Jeg er sikker på at du hadde fååt mer respons om du hadde laget en egen innlegg på dette. Det går ikke an å være uenig i dette temaet.
Takk for støtte (til damene ) Mette og jeg ser at jeg er så ivrig idag at jeg faktisk har lansert et nytt ord. PLUTLESIG - fint ord synes jeg. Skal tenke ut litt innhold til det.
Hei Kim, supert at du skrev det innlegget, min beste venninne har brystkreft og har operert bort det ene brystet, nå står hun i kø... så jeg er helt enig i at vi må stå sammen og kjempe for bedre behandling av bryskreftopererte damer. Jeg har forresten hatt en privat innsamling til kreftsaken i ca 1,5 år på butikken min her på epla. Jeg setter av 30,- av hver veske jeg selger på en konto som går til kreftsaken. Er glad for at du tok opp kreftsaken,Kim, det er så viktig å stå sammen. Takk.
Kim: Tommelen opp for deg! Du har slett ikke gått i baret. En kjempeviktig sak du tar opp her, det er bare vi andre som er så treeege med å reagere!
Og lansering av nye ord som PLUTLESIG, det tar vi også med oss :-)
En viktig sak - men innlegget havnet kanskje i feil tråd? ;) Ha en flott kvinnedag!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.