Når v en er i ruta er lista offentlig :)
Når v en er i ruta er lista offentlig :)
Tusen takk:) Hva skulle man gjort uten forumet...
Har laget min første liste med hjelp av Kim :-) Blir kjempe glad for tilbakemeldinger ;-)
http://epla.no/productlists/3564/
Nydelig liste. Den der hadde jeg brukt flere dager på. Regner med at du har fått smaken på det og lager flere etterhvert. Lykke til - kanskje vi ser den på forsiden en dag.
Takk for svar ang. lister:) Nå har jeg "finpussa" listene mine, og fjerna noen produkter der jeg hadde valgt to fra samme butikk. Har også prøvd å ta med noen butikker som ikke er av de mest kjente, og unngått noen av de mest "populære". Sånn at vi kan oppdage flere selgere her på Epla. Så får jeg bare håpe at ei av listene mine blir valgt da. Det er jo skikkelig artig å sette sammen produkter til lister, og så masse flotte varer man oppdager underveis!
Enig med Kim ang. presentasjonen, jeg utelukker også fine produkter pga. dårlige bilder. Jeg tar utgangspunkt i produkter med bra bilder, når jeg sier jeg synes Epla-admin ofte viser flere produkter fra samme butikker i sine lister. Kanskje det er sånn at man reagerer på det i starten, etter hvert blir man vant til at det er sånn. Når man lager lister, får man hvertfall øye på veldig mye fint, som befinner seg 'i det skjulte' (og som har helt tipp-topp bilder).
hm, skulle bare hatt litt kroner til overs nå..
Så koslig at du likte listen min Kim!!
Likte godt fargetemaet i listen din, Lykkeland. Noen av bildene er litt mørke, synes jeg, men jeg vet selv det kan være vanskelig å få nok dagslys i bildene.
Forresten, tøflene du lager er så fine, har tenkt på å kjøpe til gaver :).
Så koslig at du likte den Apparently Art. Når jeg ser på den nå så ser jeg og at der er noen mørke bilder. Får gjøre det bedre neste gang,dette var nemlig gøy :-). Finner så mange fine butikker som jeg ikke har sétt før. Du er hjertelig velkommen til å kjøpe tøfler som gave Apparently Art :-) Ha en fin og kreativ dag alle sammen !!
Vikelig en flott liste Eva:-) Akkurat midt i blinken for min del i alle fall! Også denne gangen fant jeg nye butikker og produkter jeg ikke har sett før. Veldig bra! PS: Må bare skryte litt av tøflene jeg har kjøpt hos deg. Er nesten helt avhengig av dem nå og er glad jeg har to par...:-) Kan anbefales!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.