Har nettopp lært meg å lage lister,noe jeg synes er veldig spennende.
Har laget liste til "fredagsfavoritter" og til "forsidekonkurranse med produkter fra Eplasalget".
Det jeg lurer på nå er: Hvor sendes forslagene med produkter til Eplaforsiden ?
Har nettopp lært meg å lage lister,noe jeg synes er veldig spennende.
Har laget liste til "fredagsfavoritter" og til "forsidekonkurranse med produkter fra Eplasalget".
Det jeg lurer på nå er: Hvor sendes forslagene med produkter til Eplaforsiden ?
Du krysser for håndlaget og offentlig og etterpå krysser du fingrene. Altså ikke sendes noe sted
Takk, Lene! Jeg må jo si jeg er enig :) (Sjøl om det faktisk skjærer meg i hjertet at den ikke er like pen lenger, etter at det ene produktet ble solgt og det ble krøll nederst til høyre...).
Det er som Kim så godt sier det: Rettferdighet har lite på forsida å gjøre. Forsida skal være et lekkert og fristende utsillingsvindu for Epla som helhet. Men det som er rettferdig, er at hvem som helst kan lage lister og sende inn. Så må Siw og Torunn selvfølgelig bestemme hva de synes representerer Epla best.
Ei liste kan, som Laila sier, inneholde inntil to produkter fra andre avdelinger, og den må inneholde 20 produkter. Det skal også bare være med ett produkt fra hver butikk, noe det ofte syndes mot.
Lag flotte lister og send inn, folkens! :)
Hvordan lager dere listene, jeg får det ikke til ....
Tusen takk, Kim. Da lærte jeg litt i dag også ;)
Når det gjelder forsiden til Epla er jeg enig med Kim,Wenche,Lene og Liv-Helen.De som plukker ut listene gjør nok sitt beste for at det skal være (for å sitere Liv-Helen) et lekkert og fristende utstillingsvindu for Epla som helhet.
Vi har jo alle anledning til å delta i "konkurransen".
Jeg synes det er bra, og at det bør være rom for, å lufte frustrasjon som makeriets håndlagde i dette tilfellet føler :). Det er litt lignende jeg har syntes om listene Epla lager selv på forsiden; det er noen butikker som går igjen der. Nå har jeg begynt å lage noen lister selv, og det er virkelig så utrolig mange fine produkter å velge blant! Jeg brukte bl.a. kriteriet under 50 salg, og butikker sjelden markedsført da jeg laget et par lister. Blir overrasket mange ganger over hvor mye bra det er som, hvertfall ikke som jeg har sett, ikke har fått reklame. Ja, jeg vet det er vanskelig for admin å holde tritt med alle butikker, men jeg synes likevel det skulle gått an å vise flere butikker. Nå har jo jeg laget noen flottings ;) lister som kanskje kommer med!
Adm. oppfordrer jo faktisk til å lage lister med ting vi ikke ser så ofte. Et problem jeg støter på når jeg lager lister er at mange flotte ting som jeg gjerne skulle hatt med har dårlige bilder. De kan være mørke - gule - eller produktet er presentert i et virvar av andre ting. Disse produktene blir ikke med i mine lister og om de ble det ville nok ikke lista kommet på forsiden. Presentasjon er VIKTIG.
Eva: Gå inn i din butikk og inn i produkter. I venstre marg står det dine lister. Gå inn der og klikk på opprett liste. Kall listen din noe og jeg ville også klikke bort offentlighaken. Gå ned til legg til produkt og kopier inn et produkt der - onm du ikke kan det så finner du altså et produkt du vil ha med - høyreklikk på adressen til produktet øverst på siden - klikk copy - gå inn i listen din (rediger) og høyreklikk på legg til produkt. Klikk paste og du har greid det. Fortsett med neste produkt. Du kan senere fjerne eller legge til nye og også bytte plass på de innbyrdes ved å klikke på rediger. Når du er ferdig haker du av for offentlig. Så er det bare å vente og håpe på at listen din kommer på forsiden.
Tusen takk Kim, så koslig at du ville hjelpe meg. Skal prøve meg på å lage liste i kveld, håper jeg får det ttil nå. Gøy å prøve noe nytt. Har litt lange dager som jeg prøver å fylle med noe annet enn sying;-)
Kim,"den hjelpende hånd"- Er det når "den grønne v" er i "ruta"at lista blir publisert eller er det når vi tar den bort?
Som du forstår er det med teskje informasjonen kommer inn her :/
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.