Det hadde vært kjempestilig om det gikk an å stemme frem neste dags framside. Sånn ala jukbox tv. Da hadde kanskje eplerne blitt litt mer nyskgjerrige på varene.
Det hadde vært kjempestilig om det gikk an å stemme frem neste dags framside. Sånn ala jukbox tv. Da hadde kanskje eplerne blitt litt mer nyskgjerrige på varene.
Forsiden er vårt ansikt utad. En del av markedsføringen og den synes jeg det er greit at admn tar seg av. Vi har jo alle muligheten til å komme med forslag til dagens liste.
Ja, Kim, men det er da påfallende hvor ofte de samme får denne oppmerksomheten. Det ser ut for meg som om det er 2-3 personer som går igjen, og igjen, og igjen her.... Jeg har sjøl forsøkt flere ganger, og med ganske bra lister om jeg må få si det, men har ikke fått lista mi med en eneste gang. Enten er det bare noen få som sender inn, eller så er det noen få utvalgte som prioriteres. Kanskje noen blir irriterte nå, men det får så være. Synes ikke det virker rettferdig i det hele tatt.
Jeg skal kanskje føle meg truffet? Nåja, jeg blir ikke irritert, i hvert fall :) Jeg elsker å lage lister (og forsider), og har forsida 1-2 ganger i måneden. (Jeg tar skjermbilder av, og skriver dato på, alle). Er dét så ofte?
Jeg er veldig stolt over listene jeg lager, jeg jobber timesvis med dem, og de er som regel rett vakre om jeg skal si det sjøl :) Kanskje Epla også synes det?
(Jeg skulle bare ønske jeg kunne redigere forsida mi akkurat nå, arghh! Et produkt ble solgt, og de to bildene nederst til høyre skulle jeg gjerne sett hadde bytta plass! Ja, fint og konsekvent skal det jo helst være).
Jeg synes uansett det er ganske stor variasjon på forsidene og hvem som lager dem jeg, da. Jeg oppdager i hvert fall stadig nye, flotte Epla-butikker.
Jeg oppdager også stadig nye butikker på forsiden - både blandt de som har laget den og de som er presentert. Jeg lager også mange lister og har vel hatt forsidelisten et par ganger. Ikke så ofte men jeg er fornøyd med det. At det er noen som går igjen ofte betyr vel at de lager fine og fristende lister.
Eplas forside kan sammenlignes med forsiden på et ukeblad eller utstillingsvinduet i en butikk. Man lager det så fristende som mulig for å trekke folk inn. Det handler ikke om rettferdighet. Da skulle alle hatt forsiden hver sin gang. Dette er rein markedsføring og til syvende og sist like viktig for alle.
Må vel si som Liv-Helen at jeg muligens burde føle meg truffet.Er ikke gjenganger på forsiden på håndlaget,men er muligens en gjenganger når det gjelder å få listene mine som forside på mote,materiell og samler. Det er lister jeg har jobbet mye med og er stolt av når de blir plukket ut.Tror Epla damene syntes disse listene viser et godt utvalg av det som finnes til salgs i den avdelingn de bruker lista til forside. Selv syntes jeg det er flotte forsider som blir vist og tror Epla damene er opptatt av hvordan listen ser ut og ikke ser på hvem som har laget de. Så alt i alt syntes jeg det er ok at Epla admn bestemmer forsiden.
Jeg har vert heldig å fått fremmside flere ganger , hvorfor vet jeg ikke.Jeg har gså fått med produkter på ander sien lister som jeg syens er enda mere stas :D Jeg bruker mye tid på å lage lister ,koser meg. Jeg er ikke noen kjennt eller stor butikk her på Epla så føler ikke at jeg blir prioritert på noen måte. Men jeg lager mange lister å passer på at det er et tema, at fargene er fine sammen. At rekkefølgen bildene ligger i ser bra ut. At jeg tar med litt fra alle kategoriene å passer på at det kommer fra forskjellige butikken.
Jeg synes det er kjeme stas når jeg blir plukket ut :D Å det er trist at noen føler andre prioriteres eller at det blir urettferdig. kanskje det rett å slett er slik at noen er flinkere til å se farger, former å lager finere lister å derfor blir valgt flere ganger? Kanskj lett for meg som har vert heldig noen ganger å ikke synes det blir urettferdig, men som de andre sier så er det viktig hvordan fremmsiden på Epal ser ut. De fremmsidene som plukkes ut av admin er kjempefine.
Å den lista du har ute på fremmsiden nå Liv-Helen er helt nydelig :)
Jeg har nettopp lært meg å lage lister, og har fått litt "dilla" - dette var jo artig! Hadde jo vært stas å få lista mi på forsida! Har et lite spørsmål til dere som har holdt på ei stund. Må ei liste inneholde produkter bare fra Håndlaget, Mote osv. - eller blander dere produkter fra alle kategorier i ei og samme liste?
Leste jeg et sted en gang at du kan ha med inntil to produkter fra annen avdeling? Tror det. Og det må være 20 produkter på listen om den skal plukkes ut til forsiden, da har de litt i "reserve" å putte inn, i tilfelle noe på listen blir solgt.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.