Hva heter du, og hvor gammel er du? - Jeg heter Stine, er snart 48, gift og har 6 barn med stort og smått, mine og dine. Hvilken farge dominerer hjemmet ditt? - Noen ganger er jeg redd det er hybelkaningrått... Hvilken er den beste boken du har lest? - Ha! Spørsmålet sitt, det. Leser klassikere, feelgood, krim og annet, men boka med aller størst underholdningsverdi for meg var nok The witching hour av Anne Rice. (Ja, det er hun med vampyrene, men her er det ingen vampyrer. Anne Rice er en dame som klarer å ha fler enn gjennomsnittet tanker i hodet samtidig). Favorittfilmen din? - En gang var det Watership down. Men jeg kan ta frem Tatt av vinden med ujevne mellomrom - og nikose meg.
Hvilken CD spiller du oftest? - Leonard Cohen, Cornelis, Georges Brassens
Hvilken Epla-butikk er din favoritt? - Mange! Har handlet hos "The Knitting needle" og "Helleristningsdesign" med stort hell - og nestemann på lista er "Bjarnes tredreiing" Hvilke 3 ting fra Epla topper ønskelista di? - For øyeblikket er det boller fra "Bjarnes tredreiing" Har du en Eplabutikk (og hva heter den)? - 2: Aladdins garasje (Samler) og Aladdins furtebu (Materiell). Når furtebua blir mer enn en virtuell virkelighet, eller en av unga flytter ut får jeg kanskje plass til å lage mine egne ting - da er det håp om en butikk under Håndlaget også. Har du en blogg? (legg gjerne inn adressen) - Har hatt flere - ingen av dem er oppdatert på år og dag, så det får jeg heller komme tilbake til... Lag en liste over fem ting som gjør deg glad - Mannen og barna mine - Bittelittegranne tid for meg selv - God mat i godt selskap - En "rose" med kantareller når jeg har med kurv på tur i skogen - Sol når det er meldt regnvær