Å så var det min tur :)
Hva heter du, og hvor gammel er du?
Jeg bærer navnet Montserrat som forkortes til Monsi til daglig men bruker Catalyzator på internett og er 49 år et par måneder til ...
Hvilken farge dominerer hjemmet ditt? Treverk i naturfarger fra lys gran, furu, lys og mørk eik og merbau. Her finnes nesten ikke en eneste malt flate. Gulv, vegger, himling og møbler er i naturlig oljebehandlet treverk ...
Hvilken er den beste boken du har lest? Det må være Bibelen , blir igrunn aldri ferdiglest heller den. Sånn ellers så er det Milleniumstrilogien av Stieg Larsson.
Favorittfilmen din? Dead Man med Jonny Depp.
Hvilken CD spiller du oftest? Munkarna (Första kapitelet) og Gregorian Chant.
Hvilken Epla-butikk er din favoritt? Foreløpig har jeg ingen favoritter men de som har garn og strikketing ligger veldig ofte i nettleseren min her på pc'n og selvfølgelig Sunner som jeg har bestillt mitt første EPLA-kjøp hos :)
Hvilke 3 ting fra Epla topper ønskelista di? Garn , Garn og Garn ... for øyeblikket angrer jeg på at jeg ikke bestillte det gule mohairgarnet også da jeg bestillte masse garn i butikken hos Sunner her men jeg får håpe det ikke blir solgt med det første ...
Har du en Eplabutikk (og hva heter den)? Nope ... men drømmer om en Ting&Tang i fremtiden.
Har du en blogg? (legg gjerne inn adressen) Jupp, www.catalyzator.net Blogg/Dagbok og garasje og litt rot og skrot rundtomkring.
Lag en liste over fem ting som gjør deg glad!
1: Mine samboere (to utrolig snille pusekatter som er veldig glad i matmora si)
2: At jeg bor laaaaaaaangt uttafor allfarvei og kan nyte naturen bare ved å la døra stå oppe uten masse trafikkstøy eller naboer.
3: At jeg er selvhjulpen og tildels oppegående selv om samfunnet har klassifisert meg som ufør og ubrukelig.
4: At jeg har til "salt i maten" selv om jeg kanske ikke kan sammenligne min økonomiske situasjon med "folk flest"
5: At det tross alt er ganske godt å være født i et land som Norge selv om jeg klager veeeeeeeldig mye :)
Jepp... å sånn går dagene her i huttiheitaskogen :)