Hei Hei Jeg er muligens oldisen i eplaklubben, men noen må jo være det også. Jeg heter Signy Waage( Egentlig Signy Anbjørg Rosøy Waage, men hvem orker hele den regla : ) Jeg har ikke lenger blogg, men nettbutikken heter det samme som bloggen het - Pennilein. Det var flere grunner til det navnet, men det skal jeg ikke komme inn på nå. Det har ikke med sangen til Beatles å gjøre.
5 ting som gjør meg glad -Å tegne ( mest illustrasjoner til mine barnebøker, men også andre motiver) -Lese. Jeg elsker bøker. Her blander jeg bøker i papir og lydbøker. -Gå små turer i skogen -Ta små spontane dagsturer med bil - Besøk av mine nærmeste
Hvilken farge dominerer hjemmet ditt? Keisergult, men stua er grønn, med noe brunt for å duse det litt ned. Kjøkkenet er lyst- eggeskall/beige lignende
Hvilken er den beste boken du har lest? Et glass melk takk a Herbjørg Vassmo. Den handler om hvit slavehander. En bok jeg aldri glemmer.
Favorittfilmen din? Aner ikke
Hvilken CD spiller du oftest? Jan Teigen er jeg glad i og generelt trønderpop. Ellers ganske altetende, men jazz klinger ikke bra i mitt hode.
Hvilken Epla-butikk er din favoritt? Har ingen favoritter, men synes mange er veldig flinke.
Hvilke 3 ting fra Epla topper ønskelista di? Har ikke kommet i gang med ønskeliste
Har du en Eplabutikk (og hva heter den)? Pennilein