Samme problem her, miks av vesteråling og onaværing = fisk til middag 10 dager i uka. Det kan bli i overkant.
Samme problem her, miks av vesteråling og onaværing = fisk til middag 10 dager i uka. Det kan bli i overkant.
Så trist'a, dere!! :( Jeg har hatt en 'normal oppvekst' med fisk på menyen tirsdager og torsdager :) Jeg elsker fisk, og velger sjømat framfor kjøttretter anytime!
Torild: Butikken din ser flott ut, jeg liker den duse kanten på bildene dine, og jeg liker at du varierer bakgrunnsfargen på bildene.
Smykkene dine har jeg tittet på lenge, digger at du bruker aluminium som er et fantastisk materiale.
Ja, enig med flere damer her! Snes at bildene trenger nøytral bakgrunn, tingene selve ser litt mørke ut, du kan komme med litt mer lys. Og et top bilde som er litt mer delikat som smykkene!
Forresten, produktene dine er utrolig fine! :D
He-he, det er tydelig at majoriteten har litt problemer med bakgrunnsfargene mine, ja. Jeg derimot har litt problemer med den hvite, minimalistiske stilen - det har jeg for øvrig generelt ellers i livet også.
Jeg synes mange produkter - f.eks. tovede votter og små barnetøfler - ser mye finere og koseligere ut når de er avbildet i litt hjemlige omgivelser enn når det er omgitt av et hvitt intet!
Meeeen - jeg SKAL prøve å få til med hvit bakgrunn, og se hva jeg synes. Personlig synes jeg det er litt kjedelig at alle bildene ser like ut, men det finnes jo en mulighet for at jeg forandrer mening hvis jeg får det til. Håp i hengandes snøre!
At fargene er mørke/sterke har jeg faktisk nettopp oppdaget at de er på jobbe-pc'en - noen bilder se 'blurete' ut pga. de sterke fargene. De er ikke slik på hjemme-pc'en.
Er ikke fargene litt avhengig av oppløsning og vinkel på dataskjermen?
Er det mange andre her som ser bildene mine med for sterke/mørke farger?
Hildegunn: finnes det virkelig en som liker den duse bildekanten?!! Du har herved nettopp fått utdelt en god klem fra meg - kjente du'n? :))
Jeg er også glad i farger. Da jeg startet her hadde jeg som regel fargede bakgrunner på smykkkene mine. Har etterhvert oppdaget at smykkene kommer vel så bra fem uten, men jeg har jo ofte mye farger i selve smykkene. Det du bør tenke igjennom er at det er større sjanser for deg å få reklame gjennom forsidelister med en nøytral bakgrunn. Da passer tingene dine inn i langt flere oppsett noe jeg selv har erfart i og med at jeg av og til dukker opp i lister nå mot så å si aldri før. Forøvrig har jeg ikke noe imot den lille kanten på bildene dine.
"Passer inn i langt flere oppsett" Hva menes egentlig med det? Er det at bilder med hvit bakgrunn ser penest ut på sider som er hvite? Altså, slik at kun produktet synes, og ingen rammer rundt osv.? Er ikke det i så fall litt 'jålete'a?
Det som jeg synes er kjedelig med hvit bakgrunn på mine bilder, er at ofte så er det ikke så mye farger i smykkene mine. Da kan bildene fort se rett og slett sort/hvite ut ... eller; grå/hvite, rettere sagt. Skikkelig DØLL da, eller?
Forresten, har nå prøvd med bare hvitt - og synes egentlig ikke det ble noe fint :( For lite lys, tror - får kjøpe meg noen sterkere lamper!
Faderullan, synes det blir litt i overkant høye krav til fotografering her nå, puh!
Og ellers har jeg det bra ... :)
Men i følge en annen tråd her inne, kan det lønne seg å ta crappy bilder, slik at ingen får lyst til å stjele dem - aldri så galt, serr'u! (Man får finne de lyspunktene man kan, hehe...)
Jeg synes bildet av håndleddscuffen din med lys bakgrunn ble fin. Armbåndet kom godt frem. Jeg er enig i at det er vanskelig å ta bilder av bare sølv eller hvitt. Bruker litt forskjellig bakgrunn etter lyset. Et hvitt ark - en annen gang en tallerken eller en hvit bluse under. Tar bildet tett opptil vinduet. du kanogså prøve å lysne litt på bildet men ikke så mye at det går ut over fargen på anhengene.
Ja, det så jeg, Laila! Det var jo befriende å lese, but then again:
Hvis man med vilje tar dårlige bilder - og derved kanskje går glipp av salg av den grunn - kun for å 'beskytte' bildene? Da får i hvert fall bildene en temmelig høy status, vil jeg si!
Vet ikke, jeg, om bildene er SÅÅÅÅ viktig, liksom. For meg, som kunde på Epla, trenger ikke bildene være 'perfekte', men jeg setter pris på flere bilder. For eksempel avstand- og nærbilder, forskjellige vinkler, og viktig at fargene er så nær opp til sannheten som mulig.
Når det kommer til skudd, så er det vel bare opp til hver især å sette en overkommelig grense for seg selv :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.