Takk takk :) Bedre og oversiktligere det ja :) Flere gode ideer?
Takk takk :) Bedre og oversiktligere det ja :) Flere gode ideer?
Hei jenter. Jeg vurderer (snuser på) å starte blogg. Er absolutt helt grønn og lurer på hvor jeg skal starte - hva jeg skal velge. Har googlet litt og kommet frem til at blogspot og wordpress er av de greieste å begynne med. Vær så snill å kom med råd og erfaringer dere som blogger.
Heisan, Kim! Se her!
Takk Laila. Da skal jeg prøve meg. Går ut ifra at jeg kan ta det i mitt tempo og publisere når jeg er klar for det? Og så håper jeg at ikke jeg også får hikke.
Oioioioi! en stor vrimmel å jobbe med det gitt! bloggen min altså. Hva bør jeg egentlig ha der?
Er det noe dere synes mangler i butikken min? Det må være en grunn til at mine produkter ikke kommer med på noen framside.
Hvor kjøper dere kjeder? Jeg har nylig fått en stor sending fra Fire mountain og er allerede iferd med å få tom for sølvbelagte ball-kjeder (ballchain). Er det noen som vet hvor jeg får tak i det? Det blir for dyrt og bestille bare det fra USA.
??
Hei Inger!
Jeg synes du har fine kort til forskjellige anledninger, så ser ikke noen grunn til at du ikke skal kunne komme med på en forside. Noen av bildene er litt mørke, så de hadde jeg ikke plukket ut. De fleste bildene dine er lyse og fine, og passer fint på forsiden.
Bare fortsett og legg ut produkter regelmessig, så havner du nok på forsiden skal du se. Lykke til!
Siw
Jeg syns også du har nydelige kort! Jeg har heller ikke havnet på noen forside såvidt jeg har oppdaget, bortsett fra en gang jeg fikk min egen liste til forside. Folk velger ofte veldig hvite og lyse bilder til forsidene, virker nesten som det er mest avgjørende med gode vilder. Må visst fikse bildene mine, jeg også...?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.