Hei. Lurer på hva folk egentlig synes om butikken min? Er jeg for dyr? Eller for billig? Eller har dere noen gode tips til meg om hvordan jeg kan "spre budskapet" bedre? På forhånd tusen takk :).
Hei. Lurer på hva folk egentlig synes om butikken min? Er jeg for dyr? Eller for billig? Eller har dere noen gode tips til meg om hvordan jeg kan "spre budskapet" bedre? På forhånd tusen takk :).
Jeg synes du har masse nydelig kort. Kjøpte selv et da jeg ble mormor i høst og det var så nydelig.
Prisen var helt passe. Jeg valgte et kort med tanke på å sette ramme på det til barnerommet senere. Kanskje du kan foreslå det i tekstene dine og evt ha en løs ramme hvor du viser på noen av kortene.
Butikken din er veldig fin! Du har masse kreative kort og slik! Prisene er rimelige, også... Synes jeg! Synes at bloggen din kunne ha vært litt mer lett-farget og oppdatert, og eventuelt, med litt mer design. Det hjelper veldig å tiltrekke folk til din nettbutikk. Noen give-aways av og til hjelper folk å bli kjent med dine proukter :)
Om du ikke liker så godt å skrive, kan godt prøve å ha en Facebook side. :) Lykke til!
Ja, bloggen min er veldig lite oppdatert.Det skal jeg jobbe litt med :) Har startet en facebookside nå. Hva synes dere forresten om den? http://www.facebook.com/groups/219369424820128/
Flott med en gruppe! :D Forresten, din butikk er blant mine favoritter :)
Tusen takk for det med ramme tipset! ut og shoppe i morra! Kjekt å høre at du har butikken min blandt favorittene:). Bloggen må jeg ha litt hjelp av noen bloggere til å forandre litt på. Takk for tipsene! :)
Hei Inger! Flotte produkter du har, og jevnlig til stede med nytt - legger ofte merke til deg når du legger ut nye ting!
Mitt tips til butikken din er at du kanskje kunne legge samme type kort ved siden av hverandre? Dåp, baby, herre, konfirmasjon etc. Ikke alle som automatisk gjør dette selv ved å bruke menyen til venstre i butikken, og det ville muligens gi bedre oversikt for potensielle kunder som kikker innom? Ser at du har 220 produkter, og da tar det sin tid å se over alle sammen :o)
Takk for tipset! Da har jeg kategorisert. :)
Wow! Så flott og oversiktlig! Jammen har du jobbet :)
For et arbeid du har hatt! :) Det ble flott, mye ryddigere!!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.