jeg er så enig med deg Ingrid ! Og jeg har bare begynt her som hobby. Epla har laget en egen link til oss til angrerettskjemaet, et par trykk så har vi det ferdig skrevet. Ikke tvil om hva de ønsker at vi skal gjøre...
jeg er så enig med deg Ingrid ! Og jeg har bare begynt her som hobby. Epla har laget en egen link til oss til angrerettskjemaet, et par trykk så har vi det ferdig skrevet. Ikke tvil om hva de ønsker at vi skal gjøre...
ohoi, kjenner jeg blir litt svett. Totalt off topic dette her, men ;-) Når jeg handler på epla får jeg inntrykk av at det hele er et profft sted med proffe utødøvere - noe man selvfølgelig også kan være uten registrert firma - men jeg tenker at jeg handler i butikker, ikke hos privatpersoner som sitter der og fraskriver seg ansvar! Sikkert stor forskjell på hvordan de ulike selgerne her tenker, og jeg skal iallefall begynne å lese "om butikken" før jeg impulshandler neste gang :-)
Hei, Ingrid.
Har du inntrykk av at eplaselgere fraskriver seg ansvar, da? På hvilken måte, i så fall?
Det er i hvert fall ingen i denne tråden som har sagt at de ikke tilbyr kunden angrerett - dersom det var det du hadde i tankene...
Selv om jeg er en "privat selger", er det en selvfølge at kunden skal bli fornøyd! Tror ikke dette går på om man sender med angrerettskjema eller ber kunden ta kontakt hvis det er noe, men heller personen bak. Om man er "privat" eller registrert firma er nok ikke det avgjørende her, for selv har jeg vært ute for mange firmaer som totalt mangler regler for kundebehandling. Selv har jeg drevet med salg og kundebehandling i det meste av mitt liv, og vet at det meste handler om tillitt. Tillitt er noe man faktisk må bevise at man er verdig. Faktisk så liker jeg å tro at de fleste er opptatt av å beholde sitt gode navn og rykte når alt kommer til alt. Det er mye sant i dette; Evig eies kun ett dårlig rykte...
Selv satser jeg på god kontakt med kundene så langt det lar seg gjøre, og forventer at de tar kontakt straks hvis det er noe - det ville jeg selv gjort.
Christine: Jeg er veldig enig med deg. God kundebehandling avhenger vel ikke om du selger på hobbybasis eller om du har registrert firma.
Ingrid: Jeg håper ikke du har det inntrykket at de som selger på "privat basis" er useriøse og at de fraskriver seg ansvar. Jeg velger å tro at alle ønsker det beste for kunden og at de vil gjøre ting riktig. Ellers er jeg helt enig med deg i at vi må ta det å drive butikk seriøst og at vi må sette oss inn i de regler som gjelder.
Ja dere har nok helt rett :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.