Då mi si i fra da så jeg kan legge meg til som følger :)
Då mi si i fra da så jeg kan legge meg til som følger :)
Tusen takk folkens, gledegruer meg nå :)
Bare å spørre om du lurer på noe! :) Lykke til!
Jeg bruker blogg.no. Det er veldig enkelt og brukervennlig, men ville nok ikke valgt det igjen, dog mest pga "fjortisfaktoren".
Jeg ville valgt wordpress hvis jeg skulle starta blogg igjen. Den gir mange muligheter, og hvertfall hvis du har litt kjennskap til html.
Jadetvardetmedhtmlda..hehe..! Ser utrolig mye flott med wordpress, veldig fristende, men det er sikkert tryggest å prøvekjøre på blogspot først :o)
AAAaaaarrrrgghhh!!!!! PLAGES!!! Er det bare meg, eller er det blogspot som har hikke?? Sidene jeg skal inn på for å lage innlegg, redigere, forandre mal osv, de blinker liksom "titt-titt" til meg, og så "borte!" Hulk..! Har sett samme problem på en blogg jeg har forsøkt å besøke flere ganger, siden kommer opp og forsøker å laste, men når den er ferdiglastet er den fullstendig hvit... (Fikk med meg at eieren ropte etter hjelp...)
Noen som vet hvilken medisin som trengs?? (Håper det ikke er google chrome som må til, der motarbeider nemlig pc'n meg, herre...)
Jeg har også blogspot, har selv erfart - og hørt flere prate om - "hikke" som du så fint kaller det. Jeg har bare holdt på et halvtårstid, men jeg har opplevd at det "bare er sånn" innemellom - går som regel fort over!
Prøver å opprette blogg. Nå forstår jeg hvordan mitt lille barnebarn Magnus 4 mnd. har det når vi driver og snakker til han. Jeg skjønner ikke bæret!! Kjære Simone takk for dytten. Jeg skal nok få det til en dag.
PS. Magnus smiler stort allikevel. DET GJØR IKKE JEG
Jeg brukte tid Kim før jeg fikk grepet på det jeg også. Leste mye inne på bloggerhjelp (google det, så får du opp litt forskjellig) og prøvde og feilet mye. Jeg bruker tid på å sette meg inn i nye ting. Samme greia som deg. Men det gikk til slutt altså, så bare hold deg fast. Stå på! Vet du klarer det! Lykke masse til!!
Siw
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.