REDIGERINGSKNAPP!! Pleasssseeee.....
Laila.... skulle det stå. ;o)
REDIGERINGSKNAPP!! Pleasssseeee.....
Laila.... skulle det stå. ;o)
Syntes Øaila hørtes riktig bra ut, jeg! ;o)
Jeg har også Blogspot og er kjempefornøyd med det. Enkelt og greit å bruke og en trenger ikke kunne så mye om data for å komme i gang (passer meg utmerket...) Bloggen min er er nok heller ikke særlig representativ for alle muligheter en har med utforming på Blogspot, men den fungerer for meg :)
Blogspot her også. Ble enda bedre da jeg fant ut hvordan man lastet inn egenvalgt bakkgrunn... Hatr ikke erfaring fra andre tjenester, men trives godt med den bloggen jeg har!
Rannveig, det var utrolig mye flott på bloggen din, da! Ser at du har brukt mye tid på innhold, og det er så bra :o)
Life of Linuz har jeg faktisk vært innom ganske mange ganger tidligere, kjempebra! Har veldig lyst å få til en sånn egenvalgt bakgrunn jeg også, det har jeg ønsket meg fra starten..! (Så hvis jeg kløner for mye og ikke finner ut av det, kan det hende du får en uimotståelig søt liten tigge-om-hjelp-mail, Line..!)
Tusen takk for inspirerende input, damer!
Bare å maile meg det så får vi se om jeg husker hvordan man gjorde det... ;)
blogspot :)
blogspot her også :)
Ser ut til at jeg trygt kan velge blogspot, så mange flotte og vidt forskjellige blogger dere har kreert - flinkinger! Bare vent, nå tøffer jeg meg snart opp og kommer etter, hurra! (Og stiller teite hvordan-gjør-jeg-det-da-spørsmål til dere drevne damene, hehe... ;)
Selv om mnage andre har sagt det før meg: Blogspot :) Jeg er ikke så dreven, og har ikke tid til å sitte for mye med blogging og da er blogspot helt topp.
Enkel i bruk, enkelt å legge inn ting og tang, og ikke minst, enkel å få hjelp fra andre her på forumet når du lurer på noe siden så mange bruker det!
Lykke til Laila, blir moro å ha deg med i bloggverden :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.