Vi også jobber i tospann...så jeg får heldigvis tid til å titte rundt.
Blir gøy å hilse på gubben din å da Silje :)
Vi også jobber i tospann...så jeg får heldigvis tid til å titte rundt.
Blir gøy å hilse på gubben din å da Silje :)
Er det noen som har tenkt å ta med seg små hjelpere? Jeg regner med å ha med meg Moa. I hvert fall noen timer.
Jeg skulle så veldig gjerne vært der! Både for å se de flotte produktene deres og møtt dere alle sammen. Dessverre så tørr jeg ikke prøve formen min for tiden, og må derfor nesten ha dette til gode til en annen gang.
Hvis julemarkedet blir en suksess kan man jo vurdere et sommermarked? Jeg har vært på Heggedal Gård et par ganger og det er jo så fint der.
Ønsker dere som skal ha stand masse lykke til!!! Jeg tenker på dere i helgen og er lei meg for at jeg ikke kommer. Kos dere masse! :)
Forøvrig håper jeg noen får tid til å ta masse bilder i helga så vi som må holde oss hjemme får se! :):)
Hvor er denne messen og hva koster det for epla brukere? (å stille ut)
Marianne: Du kan helt sikkert låne han litt ;)
Siw: Ja, det blir dødskos :) Hilse på han som alltid er i min bakgrunn ;)
Mats: 500 kr. for å delta. Messen er i Asker. Se Eplabloggen som du finner her
Gleder meg til å se dere alle!
Mats: Påmeldingen gikk ut for lenge siden hvis du tenkte på i år.
Tusen takk Silje ;) Gubben min må være husfar i helgen.
Anne Sofie: Synd du ikke får kommet, men da ordner jeg steiene til deg etter helgen!
Jeg setter snuta mot Asker om noen timer, gleder meg supermasse!
Jeg skulle ønske at det hadde vært mulig å få tatt en tur og sett på alt det flotte som blir å finne på julebasaren,og ikke minst kunne fått anledning til å treffe de dyktige folkene som står bak produktene. Det er så mange fantastiske og kreative sjeler her på epla,så dette blir en suksess. :-)
Ønsker dere alle lykke til med julebasaren og ha en kjempetrivelig dag!
Klæm
Jeg skulle gjerne vært med, men i år har jeg nedprioritert julemesser - det skjer så mye annet. Håper på mye folk og kjempesalg for alle sammen!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.