Hadde vært veldig koselig å være med, men det ble litt langt for meg som bor i Trøndelag... Lykke til alle sammen! :)
Hadde vært veldig koselig å være med, men det ble litt langt for meg som bor i Trøndelag... Lykke til alle sammen! :)
Jeg gleder meg stort - håper bare at det blir plass for kundene å gå rundt .... i og med at vi blir så mange inne..........
Mirjam spør: "Hm, Unni - kan det hende det ikke blir tid til å kikke rundt? Jeg vet ikke om jeg får tid til å åpne min egen stand i det hele tatt, jeg har jo mye mer lyst å fly rundt og se på alle andres :-)"
Jeg har stått på Designernes Eget Julemarked et par år. I fjor fikk jeg nesten ikke kikket i det hele tatt og fikk bare gått på do når noen jeg kjente var innom. Veldig trist å stå på et så spennende marked og ikke ha muligheten til å se og kjøpe. Så derfor håper jeg at det blir litt lettere på dette markedet. -Kanskje jeg havner ved siden av noen som kan hjelpe til å passe bordet og som jeg kan hjelpe?
Jeg skal ikke ha stand, men tenker å snike meg litt inn å "spionere" på dere ;) Se om jeg finner noe fint!
:-)
Om pauser: ved nærmere ettertanke tror jeg ikke det blir noe problem - basert på hvordan Epla-selgere typisk svarer hvis jeg spør om noe. Vi "kjenner" jo hverandre også, hehe. Jeg skal i hvert fall hjelpe til alt jeg kan hvis noen trenger litt fri!
MissM: spioner? Jatakk! Særlig de som hilser på :-D Det høres ut som det blir en del Epla-selgere både med og uten stand.
Lind-design: så bra at du kommer! Håper du finner noe du liker på min stand, så kan du løse inn "gavekortet" ditt :-)
Ja, "spioner" liker vi! Du må komme bortom og hilse på Miss M :)
Jeg også skal bidra til at andre kan ta pause! Tror ikke det blir noe problem, for det er som du sier Mirjam, vi "kjenner" jo hverandre litt.
Unni, jeg håper virkelig det blir så travelt som du har opplevd tidligere! Ingenting er vel bedre enn det :) Kanskje man kunne hatt åpnet en halv time før eller etter publikum så utstillere fikk hilst på og kikket hos hverandre?
Det er ikke fordi det har vært så fryktelig mye salg hele tiden at jeg ikke har hatt pauser, men siden det er et så stort arrangement med så mange mennesker at man ikke kan gå fra boden sin...
Nei, det er sant. Mye folk er ikke alltid det samme som mye salg! Jeg har vært på utallige messer, og noen er veldig travle, og på andre får man litt for mye tid til overs :)
Det blir spennende å se trafikken til helgen.
Jeg kommer helt fra Kristiansand, og gleder meg veldig! :) Jeg har privatsjåfør, så min kjære hjelper meg gjennom hele dagen. Kjennes godt! :) Gleder meg masse til å treffe alle dere andre!
Åh, så du har masse deilig tid til å snoke rundt :) misunnelig
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.