Jeg har også lagt opp en gadget på bloggsiden min. Man kan klikke på bildet, og komme rett inn til boken på epla.
Gratulerer til alle som har bidratt :)
Jeg har også lagt opp en gadget på bloggsiden min. Man kan klikke på bildet, og komme rett inn til boken på epla.
Gratulerer til alle som har bidratt :)
bra tips Siw! jeg "hermet" og lagde en sånn badge jeg også ; )
Minnar om dette! Eg har skrive om boka her og her. Og så var eg på julemarknad no i helga, då hadde eg boka liggande på bordet åpna på "mitt" oppslag, ved sidan av julemusene som eg solgte. Det trur eg var lurt, mange som spurte om boka og kikka i den.
Smart Elisa! Det skal jeg også gjøre! :)
Så smart! Nå har jeg laget knapp av bilde også.. Funker for å gjøre bloggen litt mer "julete" også ;)
Takk for hjelpen, Anne-Sofie :-) Da fikk jeg laget en ting på bloggen min også. Fiiine boka :-) Så flinke dere er, alle som har vært med på den!
Bare hyggelig vet du! ;)
Ah, dere er det fineste i verden! Det er så vanvittig morsomt at dere vil være med å spre boka!
Boka er helt topp, Torunn! Jeg fant den faktisk på Kiwi en av de første dagene etter at den kom ut og plukket den med meg der - og dagen etter da jeg var innom var alle allerede solgt.
Håper dette blir en suksess for dere!
Jeg skrev på Facebook for en tid tilbake at jeg er så stolt av å kunne dele Epla med så fantastisk flinke og kreative mennesker som dere alle er. Det er så fint å kunne være en del av dette!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.