Tips til alle Eplaselgere som har blogg: Jeg har laget en link fra bloggen min med bilde av "Eplas jul" til Eplabutikken der hvor du kan kjøpe boken.
Gjør det samme du også da vell! Sammen er vi dynamitt!! Hehe...
Hilsen Siw
Tips til alle Eplaselgere som har blogg: Jeg har laget en link fra bloggen min med bilde av "Eplas jul" til Eplabutikken der hvor du kan kjøpe boken.
Gjør det samme du også da vell! Sammen er vi dynamitt!! Hehe...
Hilsen Siw
Det var lurt!
Så boka i går, og den har blitt kjempefin - godt jobba alle sammen! Nå kan jeg jo angre selv, på at jeg ikke fikk sendt inn noe forslag i tide. ;)
Jeg har også skrevet et innlegg om boka på bloggen min, med link selvfølgelig:)
Jeg har bidratt med mønsteret til uglenøkkelringene mine, så nå gleder jeg meg til boka kommer i posten! :)
Jeg skal skrive når jeg får boka i posten. Blir finere blogginnlegg da ;) Gleder meg, den ser så fin ut!
Jepp, jeg venter også til den kommer i posten! Det blir liksom mer "ekte" da. Gleder meg til den kommer :-)
Har planer om å skrive litt om boken ,jeg også når den kommer i posten.
Jeg skal også skrive et innlegg på bloggen når jeg får boken i posten. Må jo reklamere litt for meg sjøl OG Epla..hihi...
I tillegg har jeg et bilde med link øverst i bloggen min rett til salgssiden på Epla. Det står der hele tiden og er lett å se. Blogginnleggene forsvinner jo nedover i bloggen etterhvert.
Boken selges frem til jul og jeg vil sørge for at flest mulig som er innom bloggen får det med seg. Derfor lar jeg bildet stå til boken er ute av butikkene.
Supert at så mange skal skrive på bloggene og sikkert Facebook!! Hurra for Epla! Kjempeinitiativ!
Lurt Siw, skal lage en slik knapp jeg også :D
Eg vil gje ei bok som gevinst på ein julebasar i bygda eg bur i. Då reknar eg med mange vil sjå gjennom ho og få lyst til å kjøpe.
kjøpte boka i butikken i dag. Kjempeflott ! Og kun 149 kr. Noe for de fleste, til og med kakeoppskrifter.Løp og kjøp :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.