De på Epla gjør en kjempe jobb, har jeg ikke hatt Epla så har ikke jeg fått solgt noe særlig. De yter kjempe service syns nå jeg !
De på Epla gjør en kjempe jobb, har jeg ikke hatt Epla så har ikke jeg fått solgt noe særlig. De yter kjempe service syns nå jeg !
Veldig fornøyd med servicen jeg også, kanskje tar det noen dager, men svar får jeg alltid,
Kjære alle sammen! Tusen takk for så hyggelige tilbakemeldinger, det varmer. :) Akkurat nå har vi problemer med visnngstelleren, og Jon (utvikleren) jobber på spreng for å fikse det. Beklager ulempene!
I tillegg har vi fryktelig mye å gjøre med juleboka, julemarkedet og en masse saker som må være på plass i løpet av kort tid, så det kan ta noen dager ekstra å få svar på e-post. Men jeg svarer så fort jeg bare kan! (Må ta en all-nighter en av de nærmeste dagene for å komme i mål tror jeg ;)
Klem, Siw
Synes dere er superflinke jeg! Stå på! I mål kommer dere med hode hevet :)
De er litt av en jobb dere gjør! Må være utrolig mengder med mail som kommer inn !
Jeg synes dere gjør en kjempe jobb, dere er kjempe flink.! Dette klarer dere fint ;-)
Har alltid fått svar inne rimelig tid, og er fornøyd med svarene.
Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får publisert de andre produktene mine? de står i publisert gruppa... men likevel ikke synlig i butikken min
Jeg får melding om problem med server, så håper de jobber med saken..:-P
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.