Jeg sendte en forespørsel til daglig leder for over ei uke siden, fikk en mail som jeg svarte på med mer opplysninger, men har ikke hørt noenting igjen etter dette. Pleier det å ta så lang tid her?
Jeg sendte en forespørsel til daglig leder for over ei uke siden, fikk en mail som jeg svarte på med mer opplysninger, men har ikke hørt noenting igjen etter dette. Pleier det å ta så lang tid her?
Jeg har lignende erfaringer med Eplas kundeservice, og er ikke videre imponert. Kan virke som at selskapet har vokst såpass at det er på tide med en nyansettelse.
Kanskje det er det vi skal ønske oss til jul i år! ;)
Jeg har sendt en god del henvendelser til Epla, og det virker som det er veldig forskjellig hvor lang tid det tar å få svar. Jeg antar at de venter med å svare til de kan svare ordentlig, for jeg har alltid fått veldig skikkelige svar. For min del er jeg fornøyd med kundeservicen fra et firma som ikke engang har egne kundebehandlere... :-)
Mirjam H: Dette er også min opplevelse av Epla-administrasjonen: gode, utfyllende og vennlige svar.
Glemte at jeg svarte fra min nye butikk. Jeg driver også Vanella-butikken, har lang fartsstid på Epla og har hatt mye kontakt med administrasjonen.
Jeg slutter meg til dere som har positive erfaringer med kundeservicen her på Epla. Det har hendt at jeg har måttet vente et par dager på svar, men har fått gode og hjelpsomme svar tilbake, og da synes jeg det er ok at man må vente litt. Har til og med opplevd å få svar i helgene, som jo vanligvis betyr fridager, så jeg tror nok at de på Epla virkelig bestreber seg på å hjelpe oss og å svare på henvendelser så raskt om mulig.
AHH!! Torunn, jeg må bare kommentere den nye butikken din - NYDELIGE smykkevesker :-)
Jeg har bare positiv erfaring med kundeservicen . Har fått svar raskt, de er bestandig hyggelige å ting har blitt ordnet opp i veldig fort. :)
Jeg har også bare utelukkende positive erfaringer med kundeservisen på Epla...
Jeg slenger meg på de positive svarene, og heller ikke jeg har noe å utsett på Epla. Jeg er meget fornøyd! Tenk her har vi en hjelper vi kan bruke til det aller meste som ikke koster oss noe :) Jeg synes Siw og Torunn gjør en flott jobb. Bare tenk på alle mailene som tikker inn daglig...puhh...blir svett på deres vegne. Jeg forstår veldig godt at noen mail kan det ta litt tid med, men folkens...is i magen :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.