Hva tenker dere om priser på ting som man ikke har laget selv? Ta gjerne en tur innom butikken min, og si hva dere synes om de prisene. Er relativt ny selv...
Hva tenker dere om priser på ting som man ikke har laget selv? Ta gjerne en tur innom butikken min, og si hva dere synes om de prisene. Er relativt ny selv...
Velkommen til Epla!
Synes prisene din er i laveste laget, i alle fall produktene som koster 19kr. Da tar Epla nesten syv av de kronene, og om kunden betaler med PayPal så går det noen kroner til.
Også ser jeg at du har satt frakt ganske lavt på "småtingene" i tillegg, ikke glem at du må ha dekning for boblekonvolutt og eventuelt innpakningspapir. For meg går det i alle fall med noen kroner på boblekonvolutt og resirkulerte smykkeesker for hver bestilling.
Jeg synes at man skal unne seg litt profitt også på ting man ikke har laget eller vært på loppemarkedjakt etter selv, nettopp fordi det ellers hadde vært like greit å gi det bort lokalt. Klær og sko er det i alle fall mange gode formål som gjerne tar imot om poenget er å bli kvitt dem. :)
Lene og Eva: Takk for tips! Smyks.dk så veldig interessant ut... de hadde mye endestykker, også i sterling da! (Håper de er ok, at det er stemplet... noen som vet?)
Line, jeg har bl.a. kjøpt noen sterling sølv øreringer hos Smyks og de hadde stempel.
Takk for gode tilbakemeldinger Q&C. Skal definitivt gjøre noe med dette :)
Jeg blir helt deppa av å se ørepynt til 25 og 30 kroner, selvom det ikke er ekte metall, så sitter man jo igjen med NADA etter salget....
Jeg får skikkelig NILLE følelse noen ganger av å surfe rundt her inne...
Tror jeg etterhvert har tilegnet meg en egen evne til å overse ting her inne som jeg ikke synes er noe ok, men enkelte ting kan jo pirke litt borti irritasjonssenteret mitt også.. Kanskje ligger jeg selv litt lavt i pris, men handler inn i større kvanta, og får ofte rabatter p.g.a det. Slik at jeg kan ligge litt middels i prisnivå. Har jo lært meg etterhvert å sette prisene litt høyere. Men det er jo vanskelig da, det å vite hvor man skal legge seg prismessig. Men 20-30 kr, det blir det jo ingen ting igjen av, så det blir litt for lavt prissatt i lengden. Men jeg tror faktisk ikke de som priser så lavt selger noe mer enn dem som ligger middels til litt høyere i pris. Tror nok kundene våre kjøper ting som de synes er fine, og betaler det det koster:-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.