November 2009. Det var da Epla åpna, og jeg var en av de første til å starte butikk. I og med at jeg synes relansering er en uting (da tenker jeg spesielt på daglig/flere ganger i uka, som noen driver med), har jeg hatt de eldste smykkene mine liggende helt siden jeg åpna butikken. Men butikken min er på ingen måte død, den er i høyeste grad i live.
Jeg har tatt nye bilder av de fleste, jeg har forandra litt på noen priser, men jeg har ikke relansert dem. Jeg får vel kanskje gjøre det likevel, hvis det skaper irritasjon at en del av ringene mine har ligget siden Eplas oppstart? Den 100-dagers regelen er jo noe som aldri har blitt fulgt opp av Epla, og jeg har faktisk ikke tenkt på det at noen av smykkene mine har ligget lenge, kunne være til irritasjon for noen.
I og med at jeg faktisk også selger "gamle" ringer titt og ofte, har jeg ikke sett noen grunn til å slette eller relansere dem, de ligger helt fint på plassene sine. "Rydde" i butikken min gjør jeg stadig vekk, men hvis det med "rydde opp i" menes å slette de eldste tingene, så kommer jeg nok ikke til å gjøre det. Men jeg får kanskje hive meg på relanseringsgaleien?