Vet dere om det er mulig å legge ut på nytt tidligere publisert produkt, men med ny pris, slik at det kommer på "siste innlagte"?
Vet dere om det er mulig å legge ut på nytt tidligere publisert produkt, men med ny pris, slik at det kommer på "siste innlagte"?
Har forstått at det ikke er så populært å relansere et produkt.... men heller bare ordne prisen mens det ligger der det ligger. :o))
... Men det er heller ingen "regel" som sier at det ikke er lov! :)
Gå på Din Butikk - Produkter. Ta det aktuelle produktet du ønsker å relansere og endre - trykk på Handlinger, og ta Kopier Produkt. Husk å slette den opprinnelige når du er ferdig med å endre.
Jeg henter opp ting som er kommet langt bak med jevne mellomrom ;) Syns det kommer litt an på hvor ofte, jeg gidder ikke hente opp samme tingen flere ganger om dagnen liksom.
Når det er en grunn til å legge ut produktet på nytt må da det være greit. Nye bilder, eller ny pris i dette tilfellet.
Epla har en regel om at det ikke er lov å relansere før produktet har ligget ute i 100 dager. Det er jo litt allmenningens tragedie ved relanseringer: om bare én gjør det, er det ikke noe problem, men om alle gjør det, skjønner alle at det blir et STORT problem. Jeg syns det handler om respekt for og solidaritet med de andre selgerne.
Jeg har sett at noen relanser sine produkter med redusert pris. Derfor lurer jeg på om det finnes klare regler på dette. Det er jo det enkleste å forholde seg til.
Mange selgere her på Epla som jeg er rett og slett blitt lei av pga spamming. Selger du, eller du har noe nytt, selvsagt skal du publisere, men det er dessverre noen som "bomber" Epla daglig med relansering gjesp
Det er ingen "regel" med at det er lov med relansering etter 100 dager, det står ingen steder.
Det står i FAQen at "...Et produkt som legges ut i en EplaBasic-butikk er tilgjengelig på Epla i 100 dager eller til det blir solgt. "
Det er mer som Silje sier - vanlig folkeskikk rett og slett - å ikke spamme Epla daglig med å relansere de samme produktene om og om igjen.
Nå hadde jo du bare et produkt Neda, så jeg ser overhode ingen problemer med å relansere slik du tenker! :)
Det står da vitterlig også i FAQ at "Produktet mitt har snart ligget ute i 100 dager og er ikke solgt, kan jeg relansere det? Relansering kan gjøres fra "Min side". Du må vente til produktet settes som inaktivt (altså når 100 dager har passert) før du kan relansere det."
Jeg oppfatter det som en regel. Men det hadde vært fint med en klargjøring fra Epla sin side om hva som gjelder med nye priser.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.