Jeg fikk den nye ukas selger på mail for en liten stund siden, men ingenting skjedde på forsiden Det er vel ingen som har imot Tove, det er bare prinsippet... det samme gjelder vel sørgebåndet også...
Jeg fikk den nye ukas selger på mail for en liten stund siden, men ingenting skjedde på forsiden Det er vel ingen som har imot Tove, det er bare prinsippet... det samme gjelder vel sørgebåndet også...
Ullværket: Kan det være ukens selger inne på Epla Mote du mener? Der inne er det jo egen "ukens selger" (eller, "utvalgt butikk" heter det vel..)
Mette: Er det nyhetsbrevet "Ukens forelskelser fra Epla" du tenker på? I disse mailene vil det være en butikk som er nevnt som "Ukens favorittbutikk" med bilder fra denne butikken. "Ukens selger" derimot ligger på Eplas forside og linker videre til et intervju med denne selgeren. Hvis jeg har forstått dette riktig...
Huffameg, så dårlig jeg er på å formulere meg. Det jeg mener er at "Ukens favorittbutikk" og "ukens selger" er to forskjellige ting og altså ikke samme butikk.
Ahha! Rannveig- du er ikke dårlig til å formulere deg i det hele tatt. Det er nok ukas favorittbutikk jeg har sett et sted skulle jeg mene!
Anita - nei, har faktisk ikke vært inne på EplaMote engang... (bør jeg skamme meg litt nå, kanskje??)
Hihi, ikke skamme seg, kanskje, men løpe over dit å se!!! Har gjort mange gode kupp der inne :o)
Hvordan blir man egentlig ukens selger??? Er det den som selger mest en uke, eller blir man tilfeldig trukket ut????
Jeg fikk en mail der jeg ble spurt om jeg ville være ukens selger allerede uken etter. De velger ut i fra butikker som har et potensiale, men har sett at det er både de som selger mest her inne, og enkelte som ikke har solgt noenting, som har vært ukens selger.
Til slutt så har nok alle her vært ukens selger tenker jeg. :o)
Jeg har sendt mail til Siw for lenge siden, og spurt hva som skal til for å bli ukens selger. Jeg har aldri fått svar på den mailen. Jeg synes selv at jeg selger ganske bra av mine produkter, har faktisk blitt kontaktet av 2 butikker som tar inn produktene mine for videresalg, det er jeg utrolig stolt over. Nå har jeg en vintage stil på det jeg lager, så det kan jo hende at de ikke liker min stil. Jeg høres vel kanskje litt sur ut, men jeg har hatt butikk på epla 1 år nå, og det har vært litt gøy å bli sett av de som driver epla, og fått svar på mailen min.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.