Kanskje...neste ukens selger ble så forfjamset, glad og overrasket at han eller hun trenger lang tid på å formulere seg riktig i intervjuet? Bare en tanke, hehe...
Kanskje...neste ukens selger ble så forfjamset, glad og overrasket at han eller hun trenger lang tid på å formulere seg riktig i intervjuet? Bare en tanke, hehe...
Ja, nå er ikke dette et stort problem for meg da- jeg er stadig innom Toves butikk og sikler. Jeg bare lurte på om det var hos meg "det hadde hengt seg opp" ;o) Ler av innspillet ditt, Laila- ikke dumt. Kanskje han/ hun var på ferie?? Jaja, uansett- no big deal!
Jeg har også stusset på dette i lang tid, og vurderte å sende mail til siw. Tove har jeg selvfølgelig ingenting imot, det er bare konseptet som så mange andre påpeker.
Ta ikke på dere mer enn dere klarer å følge opp epladrivere ;)
Selv sendte jeg mail til Siw i våres og spurte hva som måtte til for å komme med der, og ett av svarene var at det var så lang ventetid, så det var uansett ikke plass før høsten... Hmmm
Vil vi heller være uten julebasar da? Jeg synes ikke vi skal rope i været for den minste lille ting.. Konstruktiv tilbakemelding, ja, men dette er nok noe de er klar over og som akkurat nå blir nedprioritert. Jeg synes vi skal støtte jobben de gjør for alle småprodusentene som får muligjeten til å synes. At man tar seg vann over hodet er gjerne tegn på store ambisjoner og at man vil mye:) det blir nok ordnings på detaljene også tipper jeg.
Nå vet jeg at jeg høres grinete ut, men hvis det er julebasar ol som gjør at tilbudet på Epla blir dårligere, så syns jeg ikke Epla skal ta på seg slike arr. Julebasaren blir jo veldig "lokal" da, jeg som bor i trøndelag ser meg ikke råd for å dra helt ned dit for å delta på julebasar...jeg er avhengig av at Epla fungerer optimalt.Nå er det ikke det at ukas selger som avgjør det, men jeg mener sånn helt generelt.
Det skjønner jeg! Er jo bra at ting fungerer:) Men er det så mye annet som ikke fungerer da?
Joda, det meste fungerer :) men nå kommer epla.se,det er bok på gang, julebasar osv, det skal bli spennende å se om de klarer å gape over alt :)) for deres og vår del så håper jeg absolutt det, for meg er Epla viktig !
Jo, men det med basaren er jo litt for kos og, jeg mener, hvor mange av oss er det ikke som er blitt bedre kjent gjennom Epla? Det blir jo moro å treffes. Vi klager jo egentlig for småtterier syns jeg. Man gjør så godt man kan - vi er alle mennesker!!
Basaren er jo et flott tiltak - for de som bor rett i nærheten.. Det er jo litt kjedelig for alle de andre her inne som ikke får mulighet til å være med..
Hm, dette fløy til værs, gitt. Ikke helt etter planen kan man vel si.
For å si det sånn; Jeg har overhodet ikke noe problemer med at Tove fremdeles står som ukens selger - jeg unner henne det, jeg!! Poenget mitt var mer at jeg mente jeg hadde sett en ny "ukens selger" et annet sted, men kunne ikke komme på hvor. Tenkte rett og slett at de hadde glemt å oppdatere forsiden, og ville bare minne dem på det.... Eller få tilbakemelding om at det var i orden hos dere andre, og at ting hadde "hengt seg opp" her hos meg. For det lurte jeg faktisk på.
Og det blir vel igrunn bare spekulasjoner mht om de er for opptatt med basaren og Epla.se til å gjennomføre andre ting her inne!
Håper det er flere med meg som unner Tove ekstra tid i rampelyset, og at denne tråden ikke ender opp i noe negativt! For det var aldri meningen!!!
Hurra for Epla, og for alle oss som har blitt endel av konseptet :o)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.