Fantastisk ;o) Til og med jeg kom opp der, helt sist på siden. Fant også de andre jeg lette etter. Da kan jeg si det til folk. Igjen, tusen takk for tips! Lærer noe nytt her hele tiden.
Fantastisk ;o) Til og med jeg kom opp der, helt sist på siden. Fant også de andre jeg lette etter. Da kan jeg si det til folk. Igjen, tusen takk for tips! Lærer noe nytt her hele tiden.
Bare hyggelig Marianne :O)
Hei Ønsker en funksjon som gjør det enkelt å legge inn produkter igjen etter at noen kjøper uten å betale. Slik det er nå, må hvert produkt legges inn på samme måte som om det skulle vært nytt.
Jeg ønsker når man trykker publiser, at produktet kommer først inn på rekkefølgen på Epla uavhengig om man har laget produktet på siden sin på forhånd. Takk ;)
Jeg ønsker meg egen fane for utkast når jeg administrerer produktene mine!
Og jeg ønsker meg en "mal" eller hva jeg skal kaller det for porto - slik at når f.eks. posten skrur opp portoen med 1kr, kan jeg bare endre templaten, i stedet for å endre hvert eneste produkt.
Det trejde ønsket mitt er som kunde, ikke selger. Jeg ønsker meg sorteringsmuligheter når jeg er inne på en butikk, for å kunne sortere på "sist innlagte". Etter at man kunne sortere produktene sine selv, er det blitt vanskelig å følge med på om butikker har lagt ut nye produkter.
Enig med Siw Eriksen!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.