Mange av tingene på min ønskeliste er nevnt men jeg ramser opp for det :)
Alfabetisk rekkefølge på egne kategorier. Mulighet å endre navn på kategoriene, uten at man må slette de og lage ny (og legge alle produktene i den nye kategorien).
Mulighet for kunder å sortere varer etter pris, slik som på Etsy.
Når kunder trykker på "handle mer" skal de komme tilbake til butikken de handlet sist i.
Feriestegning av butikken. Mulighet for å stenge butikken uten at den forsvinner helt, men at øverste teksten blir igjen.
Evnt. at man kan legge inn en tekst som dukker opp øverst på alle produkter. På E-bay kan selger legge inn at den er bortreist til den og den dato og at varen først blir sendt etter den dato og det vil da stå øverst på alle produktsidene til selger.
Når kunden er inne på et produkt og trykker kontakt selger skal linken til produktet følge med i meldingen automatisk.
En egen kategori for gavekort der selger ikke blir belastet salgsprovisjon, evnt. en egen betalingsmulighet som heter gavekort og at selger ikke blir belastet salgsprovisjon når kunder betaler med gavekort. I dag må selger betale dobbelt opp med gebyrer. Først når noen kjøper gavekort, så når gavekortet blir brukt.
Mulighet for utskrift av månedlig salg osv.
Slik som jeg så i en annen tråd: at det er mulig å huke av salget som sendt så kunden får en automatisk e-post når dette er gjort.
Jeg ønsker at kategorien utkast kommer tilbake.
Som det har vært mye snakk om: tak på relanseringer
Jeg selger mye stofftrukne øredobber og brosjer. Det hadde vært flott med en "rullegardin" der kunden kan velge hvilken farge eller størrelse de vil ha, så kan jeg legge ut et produkt framfor tre (eller flere).
Ang. forumet:
Flere innlegg på en side
En "neste"-knapp når man skal bla seg gjennom sidene på en tråd
Mulighet for å få beskjed via e-post når det kommer nytt innlegg etter man har skrevet i en tråd, mulighet for å redigere innlegg, f.eks at før innlegget postes at man kommer til en side der man kan se over det man har skrevet for så å velge om man vil endre på det eller poste det.