Men som tidligere nevnt: Jeg har benyttet faktura i snart 6 år nå, og sender to krav til inkasso for første gang i disse dager - det er vel god statistikk?
Men som tidligere nevnt: Jeg har benyttet faktura i snart 6 år nå, og sender to krav til inkasso for første gang i disse dager - det er vel god statistikk?
ja,ja heldigvis er det langt mellom disse "ukundene" som vi ikke vil ha.
Det er veldig enkelt med PayPal - bare finn frem til knappen for språk så du får det på norsk. Tror den er på høyre siden et sted. ;)
Og har du først verifisert PayPal-kontoen din er det veldig enkelt å oppgradere den slik at folk kan betale med kredittkort/bankkort selv om de ikke har PayPal-konto selv. =)
Det er det eneste valget hos meg nå, og det
jeg har fått til alt, bortsett fra å verifisere. Har ikke funnet noen kode fra paypal enda.??
Vet ikke om dette hjelper, men koden fra PayPal finner du i nettbanken din, dersom du bruker det. Den ligger som en kommentar (hvis jeg husker riktig) sammen med det beløpstrekket som ble gjort av PayPal.
Det er vel derfor halvparten av selgerne her inne har tatt bort privat oppgjør og postoppkrav som betalingsalternativ i butikkene sine. De fleste bruker nå kun PayPal som er den tryggeste transaksjonsmåte både for kjøper og selger. Med PayPal kan kundene også betale med kort hvis du oppgraderer.
Jeg tilbyr både Paypal & postoppkrav og har til nå ikke hatt noen problemer med useriøse betalere.Synes det er veldig greit at kunder som kanskje føler seg litt utrygge ved netthandel har muligheten til å velge postoppkrav om de skulle ønske det.
Takk for alle gode råd!! Supert at så mange svarer. Jeg har fått mange gode tips i dag, og skal prøve å følge dem.
Jeg har dårlig erfaring med både å sende faktura og forskuddsbetaling via bank. Så nå tar jeg kun imot betaling via Paypal.
Spesielt i travle perioder er det mye å holde styr på om man skal sjekke hvem som har betalt når og hva som skal sendes når. Mye enklere når innkommende bestillinger allerede er betalt synes jeg. :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.