Så flott at det ordnet seg for deg :D
Så flott at det ordnet seg for deg :D
Godt det ordnet seg, og at paypal har en så ordentlig løsning :o)
Supert at det ordnet seg! :o)
Jeg betalte med kreditkortet mitt for et kjøp jeg gjorde. Har ikke fått varen. Skjønner nå at jeg kanskje bør benytte meg av Paypal, hvis jeg får det til å virke da. Sist jeg forsøkte å overføre penger dit, ble de sendt tilbake til bankkontoen min. Gruble gruble
Du trenger ikke å overføre penger til paypal, de trekkes fra kontoen din når du gjør et kjøp. Veldig fin ordning:)
Elise: Jeg har forsøkt å registrere bankkortet mitt på paypal, men får det ikke til å virke. Det står at jeg skal få en kode på kontoutskriften min, men jeg får ikke noen kontoutskrift på papir fra banken min. Har forsøkt flere ganger uten at noe skjer...
Du må sjekke kontoutskriften i nettbanken og vertifisere koden på paypal etterpå. Kanskje litt plunder i starten, men når du kommer i gang vil du nok aldri gå tilbake :-)
Hvordan betalte du med kredittkortet? Via paypal eller mener du at du overførte pengene rett til selgers konto? Uansett vil du ha en kvittering et sted. Prøv å ringe selger direkte og snakke med vedkommede. Om ingenting nytter så ikke nøl med å kontakte epla for hjelp. Useriøse selgere er ingen av oss tjent med!
Har du kanskje kontoutskrift i nettbanken din? Du trenger den koden for at det skal virke.
Det har jeg, men det står at jeg må verifisere kortet mitt med den koden innen noen få dager og kontoutskriften kommer ikke før måneden etterpå. Er litt smådum når det gjelder sånne ting jeg §:o)
Jeg tror ikke du trenger selve kontoutskrifta.
I løpet av en dag eller så, ser du avsender på beløp som er betalt inn til deg eller trukket. Så vidt jeg husker trekker PayPal 15 kr. som du får tilbake når du verifiserer kortet? Der jeg trykker for å se avsender, står også koden som jeg så skal bekrefte hos PayPal.
Håper dette hjelper :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.